• Sleepingbeuty

Hej alla från sleepy :-) ÄD 40+ tråd

Hej Alla.Startar en ny tråd och jag finns i min presentation också. Hur går det för er alla 40+ med era ÄD och behöver ni hjälp så hör av er.

Tänkte vi kunde hjälpa varandra en del här också.

Jag har en tråd också under läkemedel: www.familjeliv.se/Forum-7-130/m49621736.html

Har mkt erfranhet från ÄD i flera länder och har varit på FL i flera år nu.
    En del känner igen mig för många är jag ny.

Elaka inlägg anmäls!

Kramar Sleepy

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-15 10:16
    I min presentation kan ni läsa om reprocentralen, där vi kan hjälpa till.
  • Svar på tråden Hej alla från sleepy :-) ÄD 40+ tråd
  • Sleepingbeuty
    milla2010 skrev 2010-02-17 21:24:07 följande:
    Tack snälla Sleepy för information! Jag hör av mig om det kör ihop sig och jag behöver mer hjälp  //milla
    Gör så Milla.
  • inkan70

Tack så jätte mycket för mailet på min inbox{#lang_emotions_laughing}. Jag tar det med mig vid nästa läkarbesök så får vi se vad dom kan göra.
    Kramar Inkan

• Sleepingbeuty

Hur har det gått för er?{#lang_emotions_flower}

• sodkt

Sleepy,, Härligt att du är tillbaka! ag ska nu köra på ALLT, denna gång i medicinväg och

fungerar det ej denna gång med mina frysisar, ja, då blir det att ta ett rejält omtag,, Absoulut ska jag ta hjälp av er vid reproc..

Då och  då tar jag T3, T4 och TSH och koagulations proverna här, de ligger inom intervallet, så vete attan vad det är som gör att det inte funkar,,ja du vet...

Kram sodkt

• Sleepingbeuty

Hej Sodk..ska du köra hela artelleriet så hör av dig.Kram på dig

• inkan70

Hej igen Sleepy,
    Ja det gick ju inte så bra på mittb första läkarbesök han var inte intresserad av att ta några prover alls.. han tog dock ett skölkörtel prov får se vad det visar.
    En fundering jag har är om man är RH- och donatorn det samma kan det påverka negativt?
    Kram Inkan

• Sleepingbeuty

Nej om du är Rh- och donatorn också så är det bara bra att du har en Rh- donator. Nä som oftast tar inte läkarna de prover man vill och det gäller ju att hitta en läkare som är villig.Sen kan man alltid säga att man gärna betalar dom och hänvisa till att ens klinik vill att man tar dessa prover. Svårt för alla att hitta en sådan läkare i Sverige.Allmänläkare är mer benägna att hjälpa till, inte gynläkare. Kram på dig

• förväntan68

Hej igen
    Jag har avbrutit vårt försök på egen begäran. Mina blödningar bara ökade. Tog vul på fredag och gynekologen sa att det såg bra ut. Slemhinnan var 6,9. Senare på samma dag kollapsade den och jag blödde som en mens. Det har visat sig att jag har en infektion och får veta vilken typ nästa vecka.
    Jag blev ganska snopen men det är skönt att veta vad som felas. Men gynekologen kunde inte se nån infektion fast jag frågade, hm
    Kram på dig

• Sleepingbeuty

Bra att du själv är vaksam och en infektion går ju alltid att bota.Så det var väl bra i oturen s a s .Kram

Svar på tråden Hej alla från sleepy :-) ÄD 40+ tråd