• Sleepingbeuty

Hej alla från sleepy :-) ÄD 40+ tråd

Hej Alla.Startar en ny tråd och jag finns i min presentation också. Hur går det för er alla 40+ med era ÄD och behöver ni hjälp så hör av er.

Tänkte vi kunde hjälpa varandra en del här också.

Jag har en tråd också under läkemedel: www.familjeliv.se/Forum-7-130/m49621736.html

Har mkt erfranhet från ÄD i flera länder och har varit på FL i flera år nu.
    En del känner igen mig för många är jag ny.

Elaka inlägg anmäls!

Kramar Sleepy

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-15 10:16
    I min presentation kan ni läsa om reprocentralen, där vi kan hjälpa till.
  • Svar på tråden Hej alla från sleepy :-) ÄD 40+ tråd
  • förväntan68

Hej Sleepy
    Kul att du är tillbaka. Du är så efterlängtad, det blev tomt utan dig. Jag har en fråga direkt. Kan man blanda Estofem och progynova. Jag har ont om tabletter.
    Kram på dig

• Sleepingbeuty

Så klart, det är ju samma substans i dom Östrogen.de ligger väl båda på 2 mg?

• Sleepingbeuty

Är du på G med ditt andra nu?{#lang_emotions_smile}

• förväntan68
    Sleepingbeuty skrev 2010-02-16 11:16:35 följande:
    Är du på G med ditt andra nu?
    Hejsan
    Javisst är jag på mitt andra. Har tagit Zoladex och knaprat progynon i en vecka. Menjag har blandat Estofem och Progynova eftersom jag hade så få Estofem kvar. Kanske var dumt. Men har fått en liten blödning idag därför funderade jag om det blev fel att blanda. Tror inte jag missat nån tablett.
    Du vet vi har ju 6 i frysen och det är svårt att bara lämna dem, vi kommer i alla fall att göra ett till försök. Men jag känner inte alls den energin jag hade vid förra. Känns inte riktigt hundra. Men jag ska göra VUL på fredag så då får vi se.
    Har du nått klokt att inlägga.

Det är så härligt att ha dig tillbaka i tråden, du anar inte hur mycket jag saknat dig. Eller jag tror många saknat dig, massor med kramar
  • Sleepingbeuty

Tack vad du e gullig.
    Att du har blandat spelar ingen roll då de innehåller samma.
    Ibland kan man ju få östrogenblödningar, så är den bara liten så ska du inte vara orolig. Var den stor så ska du kolla din slemhinna med VUL igen så du vet om du har blött ut det du har byggt upp.Eller om det upprepas.
    Kolla bara att dina tabletter ligger på 2 mg, så är det helt ok att blanda.Östrogen som östrogen.Bara olika namn.{#lang_emotions_smile}

• förväntan68

Sleepy
    du är super, det är bara en liten blödning och jag ska på sista VUL på fredag. Är allt ok så blir det FET på tisdag. Jag är ju nedreglerad så det ska väl inte vara nån fara.
    Tänk att du kom tillbaka när jag behövde dig så väl. Nått med det.
    Alla tabletterna är på 2 mg.
    Kram

• förväntan68

Hej Sleepy
    Tillbaka igen, usch vad jag funderar. Det var en blodblandad flytning med klart blod (ursäkta), jag har värk i magen typ mensvärk. Har ätit progynon i en vecka 3 x2mg. Ska på VUL på fredag. Tror du det är kört denna gång.
    Kram

• Sleepingbeuty

Du menar om slemhinna är övermättad, har jag svårt att tro när du står på bara 4 mg. Kolla med VUL; det är det enda raka för att få veta.
    Många VUL brukar jag rekommendera så man vet vad som händer där inne.

Var du ordentligt nedreglerad inför denna gången, eller kör du bara med östrogen?

• förväntan68

Hej igen
    Det blir 6 mg (3x2mg). Ska på vul på fredag men känns konstigt om den är övermättad efter bara en vecka. Jag är nedreglerad med Zoladex så allt är tyst.
    Få se hur det blir imorgon. Kram

Svar på tråden Hej alla från sleepy :-) ÄD 40+ tråd