Hej alla från sleepy :-) ÄD 40+ tråd
Hej Sleepy
Kul att du är tillbaka. Du är så efterlängtad, det blev tomt utan dig. Jag har en fråga direkt. Kan man blanda Estofem och progynova. Jag har ont om tabletter.
Kram på dig
Hej Sleepy
Kul att du är tillbaka. Du är så efterlängtad, det blev tomt utan dig. Jag har en fråga direkt. Kan man blanda Estofem och progynova. Jag har ont om tabletter.
Kram på dig
Sleepy
du är super, det är bara en liten blödning och jag ska på sista VUL på fredag. Är allt ok så blir det FET på tisdag. Jag är ju nedreglerad så det ska väl inte vara nån fara.
Tänk att du kom tillbaka när jag behövde dig så väl. Nått med det.
Alla tabletterna är på 2 mg.
Kram
Hej Sleepy
Tillbaka igen, usch vad jag funderar. Det var en blodblandad flytning med klart blod (ursäkta), jag har värk i magen typ mensvärk. Har ätit progynon i en vecka 3 x2mg. Ska på VUL på fredag. Tror du det är kört denna gång.
Kram
Hej igen
Det blir 6 mg (3x2mg). Ska på vul på fredag men känns konstigt om den är övermättad efter bara en vecka. Jag är nedreglerad med Zoladex så allt är tyst.
Få se hur det blir imorgon. Kram
Hej sleepy, fick svar av kliniken idag att vi kör på och inväntar VUL på fredag. Det får bli visande för hur det ska bli. Kanske det är en mogen och fin slemhinna. Man vet ju aldrig. Men gissa det är inte så smart.
Har sökt men inte hittat nått om östrogenblödning, vad är det? slemhinnorna blir ju sköra eftersom jag tagit Zoladex, det känner jag. Allt blir till slut bara ett virr varr av hormoner, kram
Hej igen
Jag har avbrutit vårt försök på egen begäran. Mina blödningar bara ökade. Tog vul på fredag och gynekologen sa att det såg bra ut. Slemhinnan var 6,9. Senare på samma dag kollapsade den och jag blödde som en mens. Det har visat sig att jag har en infektion och får veta vilken typ nästa vecka.
Jag blev ganska snopen men det är skönt att veta vad som felas. Men gynekologen kunde inte se nån infektion fast jag frågade, hm
Kram på dig