Matillin skrev 2010-02-17 12:04:01 följande:
Då var Engelska C kursen avklarad, så skönt!Var lite nervös innan eftersom jag inte läst så mycket inför den, men det gick bra ändå.Vg fick jag i betyg och det var vad jag hade fått på alla uppdragen med, så hade inte räknat med mvg direkt Nu är det bara matte c kvar för mig den här terminen
wohoo GRATTIS!! vad kul att det gick så bra
Vad pratade ni om??
ToZa skrev 2010-02-17 12:53:01 följande:
Hej .. Har smygläst tråden i flera veckor nu och är så peppad att plugga ;) Jag pluggade 3 ämnen (Medicinsk grundkurs , människan socialt och kulturellt och etik o livsfrågor) på distans hösten 2008 sen kom min dotter och då har jag tagit en paus men tänkte börja plugga nu i mars/april trots att hon fortfarande är hemma . Lär bli tufft men är så trött på att inte göra något . Har bara 300p från gymnasiet så jag har en hel del att läsa in men är som sagt peppad:) Ska läsa många ämnen som ingår i handelsprogrammet då jag vill jobba med något inom det .. Ekonomi , knappa på datorer eller inköpare eller ja , nåt liknande ! Är det någon som läst dom ämnerna? =) Kände att jag var tvungen att skriva när jag har smygläst här så länge
Välkommen hit
Ska du läsa heltid lr ska du bara ta ngn enstaka kurs eftersom du fortf e mammaledig?
Just nu läser jag administration A, bransch- och produktkunskap, den måste man ha läst för att kunna läsa inköp och varuhantering som jag ska börja med i april. Men några ekonomiämnen blir det icke, de ska tydligen va ganska krävande vad jag uppfattat här i tråden och då kommer mitt snittpoäng lida haha och det vill jag inte
ska nog läsa lite data kurser i höst, känner att d vore bra o veta hur powerpoint, excel o allt sånt fungerar!!
Kinna1 skrev 2010-02-17 22:40:18 följande:
Hejsan.Någon som har haft Samhäll A examination?Är sjukt nervös, jag är otroligt dålig på sånt här.Vilka frågor kommer han att ställa?
jag minns tyvärr inte alls vad det var för frågor som ställdes, va ett år sedan jag läste den kursen. Se bara till att du kan alla uppdragsfrågorna utantill och att du kan målbeskrivningarna på första sidan i varje studieguide. Kan du allt det kommer inget att gå fel eftersom de ställer ju frågor från uppdragen! lycka till!