Inlägg från: amorosa |Visa alla inlägg
  • amorosa

Carlanderskatöserna del 19

Love is: NEJ!!! Hoppas, hoppas att det inte är utomkveds eller mf... Håller tummarna stenhårt!

Viki32: du ska ringa CA när du får din mens. Så får du komma på vul runt dag 12-14, för att säkerställa att du verkligen har ägglossning på gång. Efter positivt äl-test ska du ringa igen och 5-6 dagar efter får du tillbaka blastocysten. Detta gäller alltså FET i naturlig cykel.

♥Alice föddes 2012-02-08♥
  • amorosa

Love is: beklagar... Skit och åter skit!! Ta hand om er!

• amorosa

NÅn som käkat Provera för att få mens? Hur lång tid ska det ta innan mensen kommer?? Tog sista tabletten i tisdags, och tycker mensen borde ha kommit nu... Har haft Primolut Nor förut, och då kom alltid mensen efter 3 dgr...  Så trött på min kropp just nu!!

• amorosa

Love is: vad märkligt med ditt hcg!
    Imorgon är det en vecka sen sista tabletten. Har ganska ont i magen ikväll, så kanske nåt är på g... 

• amorosa

Nu verkar det faktiskt som nåt är på gång. Lite blodiga flytningar nu.

Ska ju ta Progynon nu, en tablett på morgonen och två på kvällen från första mensdagen. Frågan är om jag ska börja med två tabletter ikväll eller vänta till imorgon bitti och ta första tabletten på morgonen? Hur har ni gjort som tagit Progynon?

• amorosa

Nu har mensen kommit igång på riktigt ikväll! Äntligen!!!

Love is: men vad konstigt! I mina papper står det att jag ska börja med progynon dag 1... Hur kan det vara olika??

Vet inte hur jag ska göra nu... Två tabletter ikväll eller börja imorgon bitti istället...? Tror det får bli imorgon.

När har ni andra fått börja med Progynon?? 

• amorosa

Love is: ja, det brukar ju börja med lite bruna flytningar och sen på morgonen efter är mensen igång. Men det här gången kom den faktiskt igång på riktigt på kvällen efter jag tränat. Men det känns som det kvittar tydligen.

Pratade med CA igår och fick tid för vul den 11 nov. Nu längtar jag till FET!!!

Härligt att du också kan komma igång igen nu!    

• amorosa

Love is: det var vul idag, och slemhinnan såg fin ut. Så det blir FET nästa måndag! Tjoho!! Då är det nära för dig också nu! Härligt!

• amorosa

Jag ska börja med Lutinus imorgon, men hon glömde säga hur jag ska ta dem... Hittar inget i papperna om dosering heller. Ringde för sent idag för att de skulle hinna ringa tillbaka. Är det tre om dagen? Morgon, middag, kväll?

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19