Carlanderskatöserna del 19
Det brukar vara några som det inte är ägg i. Men mellan 5-10 plockade ägg är det vanligaste.
Det brukar vara några som det inte är ägg i. Men mellan 5-10 plockade ägg är det vanligaste.
Mmiaa: underbart!! Grattis!!
Csillag: stort grattis! Vad härligt!
Frida: Tråkigt med din mammas reaktion.
Då har ni samma bf som jag hade med Alice, 12-13 feb. Imorgon är det ett år sen vi plussade!
Här hålls tummarna stenhårt för er allihopa!!! Det kommer att gå jättebra!
Underbara besked från er alla! Grattis tjejer! Det är ni väl värda! Kom nu över till gravidtråden och sätt lite liv i den!
Frida: håller tummarna idag!!
Nolita: håller med om att den här tråden är till stor hjälp när man är alldeles förvirrad och rådvill. Underbara tjejer här! Själv hade jag ingen hjärtklappning med Suprecur. Står det som en biverkning? Lycka till med behandlingen!
Nolita72: Ja, dagarna till TD släpar sig verkligen fram. Försök leva som vanligt. Jag unnade mig nåt glas vin (passa på innan du kan testa!), eftersom det ändå inte skadar embryot. Träna, om det är nåt du brukar göra. Läs må-bra böcker, se komedier! Jag läste en gång om en studie där de kommit fram till att om man skrattar mycket efter ET, så är chanserna för att embryot fäster större. Så efter vår ET tittade vi på Johan Glans World tour of Skåne. Mycket rolig och kan verkligen rekommenderas. Embryot fäste och nu har vi Alice, 8 mån! Det tackar vi Johan Glans för!
Vet ju förstås inte om det hade gått ändå, men det tänker jag inte spekulera i.
Lycka till!