Inlägg från: amorosa |Visa alla inlägg
  • amorosa

Carlanderskatöserna del 19

Hemflyttad: tack!

Jag tror ruvningstiden beräknas efter ÄP, inte efter ET. Så det är nog därför, som du skriver Love is, som du och majsanna har olika lång ruvningstid. Hoppas verkligen för er båda!!!
    www.baby-langtan.bloggplatsen.se ♥BF 2012-02-13♥ På 7:e ivf-försöket gick det!
  • amorosa

vinterland: grattis till äggskörden! Skönt att det inte var några problem.

Sötisa: jag tyckte också mitt TSH skulle ner lite mer, men fick nobben av CA. Hade också läst det där om 1,0. Men inte så mycket man kan göra själv ju, om inte läkarna håller med. Inte vad jag vet iaf. 

www.baby-langtan.bloggplatsen.se ♥Miraklet föddes 2012-02-08♥ På 7:e ivf-försöket gick det!
  • amorosa

Vinterland: beklagar att det inte verkar gå vägen... Hoppas ni kan spara ihop till ett försök till, och att ni orkar. Ta hand om varandra.

www.baby-langtan.bloggplatsen.se ♥Miraklet föddes 2012-02-08♥ På 7:e ivf-försöket gick det!
  • amorosa

vinterland: jag hhar bara haft menopur i alla sju behandlingar. Tror jag hade 225 ie på de två beh hos CA, och båda blev jag gravid på (första blev ju mf). Så jag har ju inget att jämföra med, men för mig har menopur funkat bra! Kostnaden kan jag inte alls uttala mig om, då vi köpte 3-pack och gjorde hela beh hos CA (alltså ej distans).

Det blir bättre för varje dag, men fortfarande tufft. Bara att gilla läget, och leva på hoppet om att för varje dag kommer vi närmre den dag Alice är utan magknip...  

• amorosa

Sötisa: tack, men stenungsund är lite långt bort, då vi bor utanför helsingborg.

Vinterland: vi kör både sempers magdroppar och minifom, men tycker inte nåt av det hjälpt. Vi kör också massage två gånger om dagen. Det kommer lite pruttar då, men tycker inte hon blir gladare för det...

Men det går som sagt bättre o bättre!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19