Inlägg från: amorosa |Visa alla inlägg
  • amorosa

Carlanderskatöserna del 19

mmiaa: åh, det är så surt! Att andra blir gravida utan planering och t o m funderar på abort, när vi kämpar som djur för att ens få ett plus på stickan! Känner de till era problem? Är det deras första barn? Hoppas det ändå går bra när ni väl träffar dem. Jag har nog också tyckt det har varit jobbigare med gravida magar, än de små bebisarna, faktiskt.

majsanna: hoppas det blir ett bra samtal på tisdag, med läkaren. Förstår att ni samlat på er en lång lista med frågor. Har ni skrivit upp dem, så ni kommer ihåg alla?

Loppan: härligt! Vi måste ju ta och träffas en dag! Jag inboxar dig!

• amorosa

Vad roligt att se att det händer en massa här nu! Hoppas på många plus snart, så ni kan hoppa över till gravidtråden! Jag har precis gått in i v 15 och kan fortfarande knappt tro det är sant. Berättade nyheten på jobb idag, och det var roligt!

Önskar alla riktigt stort lycka till, och stor kram till er!   

• amorosa

Strawberrymilkshake: underbara nyheter! Stort grattis! Måste vara en helt fantastisk känsla att lyckas på naturlig väg, när man kämpat så länge! Jag tror säkert att det var örterna som hjälpte till lite!

Hemflyttad: grattis till lyckad äggskörd! Håller tummarna för bra utveckling!

• amorosa

Olivia: skulle just svara på ditt magont, när jag såg dina senaste inlägg. Så skönt att ni fick ett extra vul och att ET gick bra. Både Torbjörn och Göran är helt fantastiska!

Majsanna: stort lycka till! Håller tummarna stenhårt för att ÄP går bra!

Hemflyttad: grattis till en blastis till i frysen! Det är underbart att ha eskimåerna som back-up!

Sötisa: med 30 blåsor är det inte så konstigt att du har ont! Eller du hade ont under tiden som äggen plockades? Håller tummarna för ett toppenägg att återföra på lördag!        

• amorosa

Beklagar verkligen de som fått minus, men hoppas att det är för tidigt testat för några och att det blir plus inom några dagar!

Vädur: låter lovande med ett perfekt embryo! HÅller tummarna för att det fortsätter utvecklas finfint och en bra ET imorgon!

majsanna: grattis till ruvarstatus! Låter bra att embryot fått ytterligare en cell! Tummarna hålls till TD!   

• amorosa
    Vädur 78 skrev 2011-08-28 16:51:31 följande:
    Tack vännen! hur går det för dig?? Kram
    Det går bara bra, tack! Går in i v 17 idag, och det känns helt overkligt när man har kämpat i 3,5 år!

Hur har det gått idag?
  • amorosa

Love is: jag har aldrig fått min mens förrän jag slutat med progesteronet, så det kan mycket väl vara det som försenar din mens. Har du inte testat plus på TD, så ska du sluta med proggisarna. Beklagar minus...
    Kap Verde i vinter låter underbart!  

mmiaa: än finns det hopp!  

olivia, sötisa: skit för mens! Beklagar...  

Håller alla tummar och tår för er som fortfarande ruvar!   

• amorosa

Vädur: mina symptom skiljde sig från den första gången vi plussade (mf) till den här gången när vi plussade. Så det behöver ju inte alls vara samma symptom. Eftersom jag också jämförde, så var jag väldigt övertygad om att vi misslyckats och var på dåligt humör flera dagar innan TD... Helt i onödan!
    Hoppas hoppas för dig!!!

• amorosa

strawberry: nu måste du ju komma över till gravidtråden! www.familjeliv.se/Forum-2-14/m57177766.html Grattis till lyckat vul! Det är lika magiskt varje gång man får en chans att se det lilla livet. Ang blödningar/bruna flytningar, så fick jag det ca en vecka efter TD och hade i nästan två veckor. Sen spårlöst borta och sen dess har det inte varit några konstigheter. Men snacka om att jag blev rädd! Helt hundra på att det var kört!
    Men som Vädur sa; har man sett ett tickande hjärta på vul, så är risken för missfall betydligt mindre.

Så spännande med flera TD i faggorna! Håller tummarna stenhårt för er!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19