Carlanderskatöserna del 19
Det var testlagrets sticka.
Tack för tummar!
Det var testlagrets sticka.
Tack för tummar!
Tjoho! Det blev ett mycket tydligt plus med CB idag! Och starkare streck med testlagrets sticka. Jag är gravid! Fattar inte... På två försök har vi plussat två gånger och dessutom fått en eskimå. Långt mer än vi någonsin trodde. I Malmö lyckades de varken med det ena eller det andra. Helt otroligt! Nu tänker jag njuta av att bönan finns kvar där inne, och att jag inte blöder nåt alls (som jag gjorde redan innan TD förra gången).
Love is everything: vi gjorde ET 28 maj. Tror jag är på 4+1 idag. Tror jag väntar några dagar innan jag vågar hoppa in i gravidtråden...
Lito: det är ju helt fantastiskt! Vilken underbar nyhet! Kunde de se var blödningen kom ifrån? Blöder du fortfarande?
Loppan:
Love is everything: nej... Hoppas verkligen inte det är någon fara. Håller tummarna och tänker på er!
Love is everything: stor kram till dig också. Skönt att blödningen lugnat ner sig. Hoppas verkligen inte det är någon fara.
Love is everything: så ledsen för er skull. Men jag är övertygad om att ni kommer att lyckas igen. Vi plussade ju i feb för första gången och på fjärde ivf-försöket, och pausade sen lite och plussade nu igen. So far so good. Så jag tror absolut att det är ett gott tecken att man har fått ett plus en gång. Det betyder ju faktiskt att det kan fästa och det är en megatröst. Eller det var det åtminstone för oss. Ha nu en riktigt bra och skön sommar och sköt om varandra! Så ses vi till hösten i gravid-tråden!