• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-03 13:18:07 följande:
    Nu har jag pratat med CA.

BM tyckte inte det var någo nfara bara ÄL kom i helgen.
    men jag kommer ändå inte kunna slappna av förrän den kommer.
    Vill inte det ska krångla nu
    Vad skönt, hoppas det ger utslag nästa gång du testar Jobbigt att vänta och så typiskt att det dröjer när man går och väntar...
    Milo min underbara skatt
  • Längtans Stina

Plussade i går på TD!

Vill nu att det går vägen hela vägen om att det kommer ut en fin liten unge till i början på maj. Tycler att vi förtjänar det efter MF vid midsommar. Knappt att jag vågar tro på det.

Nästa milstolpe blir VUL om ett par veckor, sedan väntar KUB och NUPP och allt vad det nu heter.´Mer att oroa sig över.

Sushikatten; hoppas att du plussar i morgon så att vi kan följas åt till BF.

• Vädur 78
    Längtans Stina skrev 2010-09-03 19:53:58 följande:
    Plussade i går på TD!

Vill nu att det går vägen hela vägen om att det kommer ut en fin liten unge till i början på maj. Tycler att vi förtjänar det efter MF vid midsommar. Knappt att jag vågar tro på det.

Nästa milstolpe blir VUL om ett par veckor, sedan väntar KUB och NUPP och allt vad det nu heter.´Mer att oroa sig över.

Sushikatten; hoppas att du plussar i morgon så att vi kan följas åt till BF.
    GRATTIS!!! VAD ROLIGT!!
    Milo min underbara skatt
  • FruNaftra

Mulan, vad är det man ser på bilden? Mini i magen INNAN FET....menar du inte EFTER FET? (jag är trög) 

Längtans stina, GRATTIS. Vad underbart roligt   Hoppas du sätter en trend här inne för nu vill jag se en massa plus i denna tråd. Hur mår du????

Skrippo, vad bra att du ringde och pratade med dom på CA. Men bara för att man får omslag på ÄL testet i helgen så behöver det ju inte betyda att man får ÄL. De syftade på omslaget då bara va? Varför får inte ÄL dröja för länge? Vill de avbryta om ÄL blir sen eller....? Håller tummarna för dig. Och sushikatten också såklart.

Menhelvetet har inte kommit än. Jag blir så less....
    Får hoppas att den dyker upp i morgon istället. Då får jag börja injicera på söndag kväll.

• Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-09-03 20:33:20 följande:
    Mulan, vad är det man ser på bilden? Mini i magen INNAN FET....menar du inte EFTER FET? (jag är trög) 

Längtans stina, GRATTIS. Vad underbart roligt   Hoppas du sätter en trend här inne för nu vill jag se en massa plus i denna tråd. Hur mår du????

Skrippo, vad bra att du ringde och pratade med dom på CA. Men bara för att man får omslag på ÄL testet i helgen så behöver det ju inte betyda att man får ÄL. De syftade på omslaget då bara va? Varför får inte ÄL dröja för länge? Vill de avbryta om ÄL blir sen eller....? Håller tummarna för dig. Och sushikatten också såklart.

Menhelvetet har inte kommit än. Jag blir så less....
    Får hoppas att den dyker upp i morgon istället. Då får jag börja injicera på söndag kväll.
    Nä men det var omslaget de syftade på.
    Antar att ÄL inte får dröja för att den ska ju helst komma regelbundet när man kör ostimulerat ( mitt eget antagande) Än har de inte pratat om att avbryta men vet inte hur det blir om den inte dyker upp i helgen....
    Tack för tumhållningen!
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-04 08:53:46 följande:
    Ingen ÄL ännu. BLÄ!
    Men nej vad tråkigt
    Milo min underbara skatt
  • FruNaftra
    Skrippo skrev 2010-09-04 08:53:46 följande:
    Ingen ÄL ännu. BLÄ!
    Samma skit här......ingen mens. Jag ger snart upp.

Har någon hållit tummen för mig? Jag tror det har varit brist på det Rynkar på näsan

Skrippo, testa ikväll igen. Det sägs att hormonet produceras mer på kvällen så testa någon gång vid 8 ikväll vettja (försök hålla dig 4 h).
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-04 09:09:00 följande:
    Samma skit här......ingen mens. Jag ger snart upp.

Har någon hållit tummen för mig? Jag tror det har varit brist på det Rynkar på näsan

Skrippo, testa ikväll igen. Det sägs att hormonet produceras mer på kvällen så testa någon gång vid 8 ikväll vettja (försök hålla dig 4 h).
    Nu hålls tummarna för dig .... och Skrippo! KRAM
    Milo min underbara skatt
  • FruNaftra
    Vädur 78 skrev 2010-09-04 09:10:17 följande:
    Nu hålls tummarna för dig .... och Skrippo! KRAM
    Hjärta
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19