• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-09-03 11:55:23 följande:
    Varför skulle chansen till att lyckas vara mindre om ÄL inte kommer regelbundet?  Näää det tror jag inte ett dugg på. Så länge du ägglossar har du lika goda chanser oavsett om din ÄL är regelbunden eller ej.
    Tack för peppningen!
  • Skrippo

Hur gör man förresten om ÄL kommer i helgen????

Borde jag ringa CA idag ändå??

• Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-03 12:07:31 följande:
    Hur gör man förresten om ÄL kommer i helgen????

Borde jag ringa CA idag ändå??
    tala in på telefonsvararen så ringer de upp sen
    Milo min underbara skatt
  • sushikatten

Sydney: Tack för omtanken och jag kommer att köra den korta metoden. Jag har aldrig kört något annat men funderar på att kanske skulle man utsätta sig för den långa metoden. CA vill helst att man kör den korta har de berättat för mig om allt funkar somm det ska. Vet faktiskt inte vad som styrl valet? Min kompis som gick det körde långa metoden. Vad har du för erfarenhet och när ska du börja?

Tackar givetvis alla andra också för visad omtanke!

Kommer nog att be om Göran nästa gång för det är ju ändå han som jag har träffat mest!

• Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-03 11:43:57 följande:
    Vill den ska va regelbunden just för att det inte ska krångla. Gör ju ostimulerat. Och om den inte kommer som den brukar då känns ju chansken till att lyckas mindre. Eller har jag fel?
    Om du är orolig så ringa och prata med en BM på CA idag! Bättre det än att gå och oroa sig och betala 11000:-, om det är så att en kort lutefas(heter det så?) försämrar chanserna så är det ju bättre att vänta en månad och köra stimulerat.
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    sushikatten skrev 2010-09-03 12:10:33 följande:
    Sydney: Tack för omtanken och jag kommer att köra den korta metoden. Jag har aldrig kört något annat men funderar på att kanske skulle man utsätta sig för den långa metoden. CA vill helst att man kör den korta har de berättat för mig om allt funkar somm det ska. Vet faktiskt inte vad som styrl valet? Min kompis som gick det körde långa metoden. Vad har du för erfarenhet och när ska du börja?

Tackar givetvis alla andra också för visad omtanke!

Kommer nog att be om Göran nästa gång för det är ju ändå han som jag har träffat mest!
    Kräv att få komma till honom Jag frågar alltid när jag får en tid vem det är till......
    Milo min underbara skatt
  • Skrippo

Nu har jag pratat med CA.

BM tyckte inte det var någo nfara bara ÄL kom i helgen.
    men jag kommer ändå inte kunna slappna av förrän den kommer.
    Vill inte det ska krångla nu

• calcaneus
    Skrippo skrev 2010-09-03 13:18:07 följande:
    Nu har jag pratat med CA.

BM tyckte inte det var någo nfara bara ÄL kom i helgen.
    men jag kommer ändå inte kunna slappna av förrän den kommer.
    Vill inte det ska krångla nu
    Det löser sig! Det är väl inte konstigt om den skjuter lite på sig när du är så uppspelt inför den? Det händer mig ibland i alla fall.
  • mulan
    Skrippo skrev 2010-09-03 08:24:50 följande:
    Hej på er

Ingen ÄL här på morgonen iaf
    Som senast har den kommit vid lunch en fredag å nu behöver jag all tumhållning som finns!!
    Fortsätter att hålla tummarna!!!!
    sushikatten skrev 2010-09-03 08:32:09 följande:
    Skrippo: Håller allt det går!

För min del är det nog kört att känningar har försvunnit sen dag två och det var likadant sist . Testade igår och det var negativt. En blastis och dag 6 ska det visa något. Imorgon tar jag klinikens sticka men det känns nästan som jag inte ska behöva det lite mensvärk på gång. Vi kommer att sätta igång direkt med nästa ivf så detkänns ok. Bara 30 lakan fattigare! Lycka till ni andra så länge och tack för allt stöd!
    Fortsätter att hålla tummarna krampaktigt. Men dag 6 är i tidigaste laget så ge inte upp. Det kan komma ett plus  i helgen vilket vi hoppas på. Kram!!
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan

Fru Naftra: Vilken sötnos ni har
    Jag har tagit kort på alla våga ägg jag fått tillbaka. Den jag har i mage nu är ju den som klarat sig bäst och den hatchade ju precis innan FET. Så häftigt att få visa MINI den bilden om några år
     MINI i magen innan FET

.?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19