• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • calcaneus

Bra, då kan jag vänta tills efter VUlet i alla fall.

• Skrippo

Hej på er

Ingen ÄL här på morgonen iaf
    Som senast har den kommit vid lunch en fredag å nu behöver jag all tumhållning som finns!!

• sushikatten

Skrippo: Håller allt det går!

För min del är det nog kört att känningar har försvunnit sen dag två och det var likadant sist . Testade igår och det var negativt. En blastis och dag 6 ska det visa något. Imorgon tar jag klinikens sticka men det känns nästan som jag inte ska behöva det lite mensvärk på gång. Vi kommer att sätta igång direkt med nästa ivf så detkänns ok. Bara 30 lakan fattigare! Lycka till ni andra så länge och tack för allt stöd!

• Skrippo
    sushikatten skrev 2010-09-03 08:32:09 följande:

För min del är det nog kört att känningar har försvunnit sen dag två och det var likadant sist . Testade igår och det var negativt. En blastis och dag 6 ska det visa något. Imorgon tar jag klinikens sticka men det känns nästan som jag inte ska behöva det lite mensvärk på gång. Vi kommer att sätta igång direkt med nästa ivf så detkänns ok. Bara 30 lakan fattigare! Lycka till ni andra så länge och tack för allt stöd!
    Håller tummarna för att plusset bara låter vänta på sig!

Ska ni göra IVFen på Ca eller?

KRAM
  • Vädur 78
    sushikatten skrev 2010-09-03 08:32:09 följande:

Fortsätter hålla tummarna för ett plus
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-03 08:24:50 följande:
    Hej på er

Ingen ÄL här på morgonen iaf
    Som senast har den kommit vid lunch en fredag å nu behöver jag all tumhållning som finns!!
    Neeej Hoppas den kommer snart!
    Milo min underbara skatt
  • sushikatten

Ja det blir CA igen! Det har funkat bra där och kännner att det har varit noggranna med VUL och lyssnat på mig. Tyvärr så är det väl uppföljningen som jag inte varit nöjd med. Olika läkare hela tiden även om man har en ansvarig. Jag har varit där säkert tio gånger senast ivf och då träffade jag min läkare bara första gången. Så uppföljning verkar svårt. Dock tycker jag att de har varit skickliga och ändå känt att det tar väl hand om mig. Tydligen är det svårt för kliniken att låta en och samma läkare ta hand om en. Inte hjälpte det heller när jag bad att få samma läkare så mycket som möjligt. Jag kommer ändå att fortsätta där för jag har förtroende för vad de gör.

• FruNaftra

Calcaneus, men oj oj vilken tur att det gick att lösa ändå. Det är inte lätt att hålla ordning på allt...speciellt inte när det inte är nedskrivet. Förstår att du fick hjärtat i halsgropen ett tag där...hua.

Skrippo, varför är det så brådis med att få ÄL? Hoppas du får omslag snart så du kan bli ruvare

Sushikatten, eftersom jag hade precis som vanliga menskänningar och noll gravsymptomer när jag ruvade sist så känner jag fortfarande lite hopp för dig. Håller tummarna till tusen. Kram!

Jag har inte fått min mens än, men mina spottings håller i sig. Maken börjar få falska förhoppningar. Önskar mensen kunde komma nu så att man kan få börja injicera Jag trodde den skulle komma i helgen på grund av all PMS men icke......ryggen värker fortfarande åt hellskotta mycket. Om mensen bara kunde komma så skulle alla besvär släppa. GAAAAAHHHHH.....

• sushikatten

FruNaffra: Tack för omtanken! Ja mirakel kan ju ske men man känner kanske sin kropp? Jag har inga vidare hopp men som sagt sätter igång direkt och det känns lite lättare.

• FruNaftra

Sushikatten, jag håller med om att det blir ett väldigt bytande mellan läkare hela tiden. Man får ta den de har till förfogande. Men de verkar ändå vara väl införstådda i min situation så det känns OK. TUR att det bara finns 3 läkare, annars hade jag säkert tyckt det varit mycket jobbigare :)  Det lustiga är att det var Torbjörn som gjorde mina 2 första återföringar, och det blev ingen graviditet av dem (som resulterade i bebis). Men när Margaretha gjorde en återföring så lyckades det. Kanske ska försöka pricka in ET en helg då hon jobbar

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19