• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • sydney

sushikatten: spännande! Förstår att du är sugen att testa, vänta några dagar till så. Symtomen verkar komma och gå, jag var helt säker på att mensen skulle komma, hade några spottar på RD 7 eller nåt och trodde det var kört. Sedan var det svårt att veta vad var symtom och vad som berodde på vaggisarna. Tar du såna nu efter FET?

• sushikatten

Vet inte om jag vågar testa men ska försöka hålla mig tills på fredag men känner som sagt att något är på gång!
    Nääää nu får jag sluta oroa mig! Det bästa är att jag har bestämt att det blir en gång till och då känns det genast bättre. Då får det bli sista gången. Vi är på tredje ivf och andra FET och sen är det väl ingen mening!

• cotton

Nej, min första testdag var RD 7. Vågade inte innan och det kändes "meningslöst" . Men RD 7 med en blastis är ju BIM -2 och det kändes ganska okej. Hade som många andra här en del spottings och det var nog det som tvingade mig till att testa, jag ville "en gång för alla" (låter så drastiskt... ha ha ha) ta reda på om jag hade en bebis i magen eller inte... Och det var det!

Massor massor med lycka till Sushikatten! Håller både tummar och tår för er!

• calcaneus
    Skrippo skrev 2010-08-30 19:32:49 följande:
    Hej på er

Koll hos min gyn idag. Allt såg fint ut!
    Nu är det bara att invänta ÄL och sen ringa CA.
    Är på cd 13 idag och ÄL borde komma på CD 15 eller 16.
    Är super nervös........

Kram på er
    Hej! Om du går hos samma distansgyn som Mulan kanske vi träffas i väntrummet för jag väntar ÄL samma dagar och skall i så fall göra vårt första FET. Nästan så jag längtar efter att gå upp på mornarna just nu...
  • Skrippo
    calcaneus skrev 2010-08-31 22:09:39 följande:
    Hej! Om du går hos samma distansgyn som Mulan kanske vi träffas i väntrummet för jag väntar ÄL samma dagar och skall i så fall göra vårt första FET. Nästan så jag längtar efter att gå upp på mornarna just nu...
    Ja visst är det samma distansgyn som Mulan. Va spännande!
    När tror du du får ÄL då?
    Vad har ni i frysen?

Kram
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-08-31 22:09:39 följande:
    Det är samma gyn . Ni kan ha trådfika i väntrummet .
    Håller tummarna nu!!!
    Kramar!
    .?*¨*? VECKA 22 ?*¨*?.
  • FruNaftra
    mulan skrev 2010-08-31 22:28:40 följande:
    Det är samma gyn . Ni kan ha trådfika i väntrummet .
    Håller tummarna nu!!!
    Kramar!
    hihihi
  • FruNaftra
    Vädur 78 skrev 2010-08-31 13:20:57 följande:
    Klart du kommer Nu måste vi tänka positivt
    Jo jag försöker tänka positivt men PMSen är verkligen förjävlig. Ryggen har värkt konstant i en vecka nu så jag orkar knappt bära lillan. Kan böla för minsta lilla (vilket inte alls är likt mig) och jag känner mig aggressiv (fast utan våld då såklart). Jag har aldrig varit såhär...inte ens när jag sprayade. Jag vill gå ut i skogen och bara vråla just nu men det går ju inte för då hade jag skrämt slag på lilltjejen.....

Positiva klubben!
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-01 08:58:53 följande:
    Jo jag försöker tänka positivt men PMSen är verkligen förjävlig. Ryggen har värkt konstant i en vecka nu så jag orkar knappt bära lillan. Kan böla för minsta lilla (vilket inte alls är likt mig) och jag känner mig aggressiv (fast utan våld då såklart). Jag har aldrig varit såhär...inte ens när jag sprayade. Jag vill gå ut i skogen och bara vråla just nu men det går ju inte för då hade jag skrämt slag på lilltjejen.....

Positiva klubben!
    Men fy vad jobbigt. Sån var jag innan de hittade min underfunktion av sköldkörteln, jag var GALEN så fort jag skulle ha mens, sen när jag fick Levaxin försvann det
    Milo min underbara skatt
  • calcaneus
    Skrippo skrev 2010-08-31 22:27:44 följande:
    Ja visst är det samma distansgyn som Mulan. Va spännande!
    När tror du du får ÄL då?
    Vad har ni i frysen?

Kram
    Jag tror att jag får ÄL i morgon torsdag. Vi har tolv blastocyster i frysen så det vore väl faan om inte någon tog sig? Helst den första!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19