didda skrev 2011-04-23 13:10:39 följande:
Tack för svaret Vädur 78! Hoppas att du skulle svara eftersom jag ju har läst vilket jäkla strul du har haft med doser hit och dit och att du inte fått respons för dina egna erfarenheter och önskemål!
Jag tycker också det vore bättre att jag hade fått tillbaka dom idag! Som sagt- när jag ändå ska få båda liksom....
Usch- jag hoppas verkligen inte det har med helgdagarna att göra! Jag har faktiskt inte ens tänk tanken innan men nu när du säger det så....för visst kan man tycka att min distansläkare också borde ha lite koll på saker och ting...och hon sa ju i måndags att hon trodde äggplock tidigast lördag (3 dagar senare än vad det nu blev) och detta med slemhinnan sa ju hon ingenting om alls! Hon mätte den ju och kommenterade tom att hon först hade svårt att se den ordentligt så hon fick flytta vul-staven lite för att se bättre....och om nu sleminnan var så redo som Göran sa borde väl hon ha sagt något om den......
Men om de tittar på embryona idag också kan man ju hoppas att de ringer idag om det inte ser bra ut...kan inte låta bli att tänka på en av tjejerna här i tråden som fick samtal från dem när de suttit i bilen en lång stund....
Usch, vad detta är jobbigt!
Kram tillbaka till dig!
Nä man hoppas inte helgerna styr, men känns som de mer och mer vill se till att det inte blir så mycket på helgen.
Oss ringde de inte dag 2 i feb när det ända embryot som vi hade såg dåligt ut redan då, de ringde dag 3 efter kl 11 när vi hade kommit till Borås.
Hoppas allt kommer gå bra tillsist i alla fall
Är hemskt när man inte kommer till ET