Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Fismamman skrev 2011-04-14 20:06:30 följande:
    Håller alla tummar.
    Tack snälla
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Sötisa skrev 2011-04-14 20:18:08 följande:
    Åh vädur, jag lider med dig vet hur jobbigt det är när man inte vet. Det kommer gå bra!!! Ringer de imorgon? Vet du hur befruktningen gick? Tänker på dig!
    Ja de ska ringa i morgon på fm om vi ska åka eller inte. 4 befruktade fanns igår! Kram
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    mmiaa skrev 2011-04-14 20:24:44 följande:
    Kramar till dig, det kommer att gå bra ska du se!
    Tack
    ♥♥♥
  • Vädur 78

margareta ska ringa vid halv fyra idag. Alla 4 hade stannat av
    Är fruktansvärt knäckt nu...... 

♥♥♥
  • Vädur 78

De tror att det beror på äggens kvalité och att dosen inte är avgörande. De ska sitta ner alla tre igen och diskutera om det är lönt vi gör fler försök..... de ska ringa och ge besked innan påsk

♥♥♥
  • Vädur 78
    Sötisa skrev 2011-04-16 08:40:49 följande:
    Vädur- usch vilka tråkiga nyheter.. Hur känner du inför detta om det nu är äggens kvalité? Ni har ju barn så uppenbarligen måste det ju finnas bra ägg ibland de andra? Varför jag frågar är för jag har gått och tänkt på att det kanske är just ägglvaliten som det är fel på hos oss. Efter alla försök som inte leder till fullgången graviditet... Jag har ifrågasatt detta på förra kliniken men trodde inte det berodde på det, men kanske.
    Hoppas på det bästa för er!
    Hade det inte varit så att vi fått barn hade vi nog inte fått göra fler försök men nu är det ju inte så länge sen jag blev gravid. Vi har ju gjort 5 skit IVFer och sen helt plötsligt en omgång hade vi ju fyra embryo dag 3 som var fina. Den gången gick vi på akupunktur rätt länge innan och under behandlingen. Men enligt Margareta så kan inte det påverka äggens kvalité.
    Det kan ju finnas bra ägg kvar.... men frågan är när de kommer?? och hur stor chansen är .....
    Skulle nog absolut kunna tänka mig äggdonation men är ju ännu dyrare än IVF och väntetid och ingen garanti så frågan är hur mycket man ska lägga, man kanske ska vara nöjd och glad över det mirakel man harHjärta 
    Men kommer nog lyssna rätt mycket på dem vad de kommer fram till...... 
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Nu har världens underbaraste läkare, Torbjörn Hillensjö på CA ringt. Först pratade han med mannen, men sen vill han även prata med mig. Vi ska inte ge upp utan kämpa på 
    Han vill köra på 225ie, förmodligen är mina ägg lite dåliga, men de vill få ut fler ägg för det är det bästa för oss (har jag inte försökt berätta det för dem innan  )
    Han sa att de har varit på tok försiktiga från deras sida.
    Tror vi på akupunktur och gick på det när vi lyckades tycker han vi ska göra det igen. Han tyckte även att vi ska vänta till efter sommaren med nästa behandling så jag får vila upp mig ordentligt innan.
    Att jag var ung och hade fått barn var positivt.
    Embryona hade sett fina ut till dag 3. Det Margareta pratade om att det var för många polkroppar i äggen tyckte inte han var något problem

Tycker det var så himla gulligt att han ville prata med mig med  

♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-04-20 15:15:17 följande:

Vädur: vad skönt att höra! Och visst är Torbjörn underbar, håller med dig!
    Och äntligen får ni nu köra med 225ie...

Ja så himla bra Känns verkligen som han bryr sig om en och vill att man ska lyckas och att man ibland får kämpa lite!!!
    och ja äntligen får vi köra med 225ie  
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19