Carlanderskatöserna del 19
didda skrev 2011-05-04 13:54:31 följande:
Vad spännande, nu händer det mycket i tråden! Heja, heja Själv har jag gett upp hoppet om denna ivf. Jag veeeeeeeeeeet, det är för tidigt att ge upp men skallen har så svårt för att försöka tänka positivt när den på något sätt redan har ställt in sig på att det går åt skogen (den bestämde sig när rattarna slutade ömma) Om jag klämmer tillräckligt hårt på rattarna blir dom ju ömma så då kanske jag kan fortsätta hoppas fram till TD åtminstone
Nej men allvarligt så har vi ställt in oss på att det inte lyckas nu. Och det dummaste av allt är att jag på något sätt är sugen på att göra fler försök! Vi hade ju bestämt oss för att detta 3-pack skulle bli det sista eftersom vi ju ändå har en underbar dotter- det hade varit skillnad om vi inte haft henne.
Men som sagt- nu känns det som att jag ändå inte vill ge upp och när jag ventilerade tanken med sambon så var han också lite sugen på att fortsätta. Frågan är dock om vi isf kanske byter klinik igen. Inte pga att vi är missnöjda med CA men det är ju så förbaskat långt att åka (60 mil t/r) och det känns så motigt.
Men att återgår till RMC (som ju ligger väldigt mycket närmare) känns ju inte heller jättekul eftersom vi inte var helt nöjda med deras bemötande. Å andra sidan blev ju vårt underverk till tack vare dem......suck- varför ska det vara så förbaskat svårt att få till det?! Man önskar att de som lätt blir gravida skulle förstå vilken förmån de fått här i livet som kan göra barn "på beställning"
Är CA den klinik ni har närmast till efter RMC?