Olivia: Beklagar minuset
När vi skulle starta syskonförsök nu i vintras så frågade jag Göran lite om Menopur om det kunde ge bättre kvalité( vi har haft problem med kvalité på våra embryo) men då sa han först att man inte ska byta på ett vinnande koncept eftersom jag fått barn på Gonal f och jag var ok med det men sen när vi inte kom överens om dos så ändrade han sig helt plötsligt och sa att vi skulle köra på Menopur.
Sen har vi haft telekontakt med Torbjörn och han förstod inte alls varför Göran ändrat på ett vinnande koncept.
Min erfarenhet i vår är att de alla tre läkarna tycker ganska olika ibland.....
Jag tycker du ska ringa och kolla med dem, be om en telefon tid men det blir du säkert erbjuden när de ringer på TD, för du gör allt där va?
Vi har inte varit överens nu när vi gjort 2 IVF i vår som gått dåligt men nu äntligen ska vi få göra som vi vill nästa gång och det är precis som när vi lyckades med sonen.
Torbjörn är ju jättebra. Eva gillar jag med jättemycket, så himla go
Den där Susanna har jag aldrig träffat så vet inget om henne tyvärr men jobbigt när man känner att de är stressade.
Jag tror man behöver lite positiv pepp på ET man behöver höra att det ser bra ut och att det placerat bra osv.
Skriv ner alla frågor du har så du kan ta dem när de ringer. Mitt tips är att ta en teletid till Torbjörn för han är så lugn och bra
Kram kram kram