Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Kan ju hända att labbet stänger tidigare???

♥♥♥
  • Vädur 78
    mmiaa skrev 2011-05-09 19:35:22 följande:
    VUL idag på sprutdag 6, hade några blåsor som var runt 10mm men ökning från 200E Puregon till 300E, nytt VUL på fredag morgon. Lite segt men jag brukar få stimulera ganska många dagar. Jätteskönt att de gjorde en ordentlig höjning istället för att larva sig med 25E ökning hit o dit hela tiden som vid tidigare försök.
    Äp blir nog i mitten eller slutet av nästa vecka hoppas vi!
    Hoppas ökningen ger resultat
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    amorosa skrev 2011-05-10 22:21:56 följande:
    Lito: bodde ni på Panorama? Ett vanligt dubbelrum? Vad kostade det? Hittade inga priser på nätet. Använde ni hotellets parkering för 125 kr?
    Vi bodde på Panorama och betalade 1200 kr och sen parkerade vi på deras parkering, jätte smidigt och närma till CA.
    Det står på CAs hemsida att man får 10% om man är patient på CA, vi fick bara 5 % men orkade inte diskutera efter ÄP när vi skulle checka ut, till Lito sa de att de inte hade rabatten längre men tror fortfarande det står på CAs hemsida 
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    amorosa skrev 2011-05-12 08:26:29 följande:

Lito: tack för tipset. Finns tyvärr inget rum ledigt på lämpligt Scandic med ICA rabatt... Annars tack!

Jag ringde Panorama igår och frågade om pris på deras enklaste dubbelrum, och det kostade 1480 kr. Sa inget om CA's rabatt. Men eftersom det står på CA's hemsida att det är 10%, så är det ju bara att räkna bort. (Om det fortfarande gäller.) Blir ändå lite dyrare än vi vill betala.

Första sprutan tagen nu. Det är otroligt vad man glömmer fort hur det går till! Eller man kanske förtränger... Men det gick bra.

Ikväll ska jag hem till en tjej i föreningen Barnlängtan. Hon vill starta en lokalförening i Skåne, och frågade om jag ville vara med och starta upp. Det är ytterligare två tjejer med. Har aldrig träffat tjejerna förut, och aldrig varit aktiv i en förening förut, så det ska bli spännande! Får smyga undan och ta sprutan, men det är ju rätt sällskap, så de har nog överseende.

Vill inte de betala får väl se står för det eftersom de har den infon på sin hemsida
    Priserna på hotellet kan ju skilja beroende på vilken sida du kollar på.....
    Grattis till start
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    majsanna skrev 2011-05-12 16:31:18 följande:
    Idag har vi upplevt rutinultraljudet från helvetet. Läs mer på min blogg då jag inte orkar upprepa allt igen langtantillbarn.blogspot.com
    mina tårar rinner. Är så ledsen för allt lidande ni får gå igenom. Massa massa kramar
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lito skrev 2011-05-13 15:13:12 följande:
    Imorse fick vi se ett fint Plus på stickan!
    Dubbelt grattis Underbart
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    majsanna skrev 2011-05-16 08:10:22 följande:
    Snart dags att åka till förlossningen. Herregud, det skulle ju inte ske förän om tidigast 15 veckor. Allt är upp och ner här i världen.
    Mina tankar är hos dig!Hjärta
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lito skrev 2011-05-16 17:23:24 följande:
    Längtans Stina: Stort GRATTIS Glad !!

Tack för alla grattis hälsningar. Nu har jag blivit sjukskriven i tre veckor till första vul. Det är den 7/6. Känns så skönt att få vara hemma och ta det lugnt efter mf och allt man går igenom samt att mitt jobb är så stressigt så tre veckors vila blir perfekt!
    Vad bra Nu får du ta det lugnt och vila....hör av dig om du vill ta en fika eller nåt nån dag! Kram
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Längtans Stina skrev 2011-05-16 15:57:50 följande:

Hej!

I torsdags föddes lillasyster Hedvig! Allt gick bara bra och nu har vi två fina IVF-flickor från Calanderska här hemma.

Hoppas att ni alla här i tråden får era önskningar uppfyllda och att ni en efter en kan lägga till er på listtråden i stället under rubriken Fått bäbis:

Så här 4 dagar efter förlossningen och mitt i 2-barnskaoset känns en tredje graviditet helt osannolik men med två frysisar kvar på Calanderska så vet man aldrig...

Ha en skön sommar allihopa!

Grattis
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19