Carlanderskatöserna del 19
Kan ju hända att labbet stänger tidigare???
Kan ju hända att labbet stänger tidigare???
Lito: tack för tipset. Finns tyvärr inget rum ledigt på lämpligt Scandic med ICA rabatt... Annars tack!
Jag ringde Panorama igår och frågade om pris på deras enklaste dubbelrum, och det kostade 1480 kr. Sa inget om CA's rabatt. Men eftersom det står på CA's hemsida att det är 10%, så är det ju bara att räkna bort. (Om det fortfarande gäller.) Blir ändå lite dyrare än vi vill betala.
Första sprutan tagen nu. Det är otroligt vad man glömmer fort hur det går till! Eller man kanske förtränger... Men det gick bra.
Ikväll ska jag hem till en tjej i föreningen Barnlängtan. Hon vill starta en lokalförening i Skåne, och frågade om jag ville vara med och starta upp. Det är ytterligare två tjejer med. Har aldrig träffat tjejerna förut, och aldrig varit aktiv i en förening förut, så det ska bli spännande! Får smyga undan och ta sprutan, men det är ju rätt sällskap, så de har nog överseende.
Majsanna: Du är i mina tankar! kram
Hej!
I torsdags föddes lillasyster Hedvig! Allt gick bara bra och nu har vi två fina IVF-flickor från Calanderska här hemma.
Hoppas att ni alla här i tråden får era önskningar uppfyllda och att ni en efter en kan lägga till er på listtråden i stället under rubriken Fått bäbis:
Så här 4 dagar efter förlossningen och mitt i 2-barnskaoset känns en tredje graviditet helt osannolik men med två frysisar kvar på Calanderska så vet man aldrig...
Ha en skön sommar allihopa!