Inlägg från: Fiansess |Visa alla inlägg
  • Fiansess

Phil & Ted syskonvagn del 17

SMARAGD skrev 2010-04-06 22:23:52 följande:
    Tack.. =) Är detta delar man köper till ?Om du skulle få för dig att mäta vagnen så är det välkommet =) Vi har troligen sveriges minsta hiss;) Nu skall vi förvisso inte ha barn just nu, är inte ens gravid o tänker inte bli.. Men jag är en tänkare, o nu har jag fått detta på hjärnan, så nu vill jag kolla upp allt=) tack tack
    Köper du vagn med syskonsits så får du med adaptrarna. Kan mäta vagnen imorgon .
    fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Fiansess
    Hellen5 skrev 2010-04-06 22:49:40 följande:
    Kan man ha syskonsits under en peanut? Någon som har provat detta? Bild? Mycket tacksam för svar...
    Ska tydligen funka på viben, men inget som rekommenderas av Phil & Ted själva vad jag fattat det som?!

Ang mjuklift tycker jag oxå den är ovärderlig! Jag bär ofta med mig den när vi är iväg och jag lämnar vagnen kvar ute.
  • Fiansess
    SMARAGD skrev 2010-04-07 12:11:08 följande:
    Tack så mycket . Gulligt att du tar dig tid! *uppskattas*
    Måttade precis och fick den till 125cm på marken så den är ju ganska lång. Men det är ju de flesta 3-hjulingar just för stabiliteten.
    För det var i en hiss den skulle in va? Du kan ju ställa den på snedden om hissen är liten och skulle det ändå inte gå är den superenkel att fälla.
  • Fiansess
    SMARAGD skrev 2010-04-07 12:40:01 följande:
    TACK gullig du är!Vår hiss är supersmal och liten! Men på längden skall den nog in...... Frågan är bredden, vill du vara gullig o måtta den på bredaste stället åt mig vid tillfälle? (bakhjulens yttersida då är väl bredast) Skicka den största virtuella buketten ever =)
    61cm får jag den till
  • Fiansess
    HJÄLP!!! Jag har fått punka, eller ngt. Vi har varit ute på tomten hela em och jag har inte kört många meter då lillkillen legat o sovit men när jag ska vända vagnen för att ta in den går den knappt o köra och ena hjulet är helt platt!!

Hur har ni lagat?! Jag ska testa pumpa det ikväll, men inte kan bara luften pysa ur sådär? Men hur sjutton kan det blivit punka när den bara stått?!

Riktigt dålig timing när jag är ensam hemma och hunden behöver ut på en runda till.....
  • Fiansess
    happy73 skrev 2010-04-08 21:44:52 följande:
    vad har alla för färger på sina vagnar? lite nyfiken ?
    Svart sport med egensydd vändbar dyna-röd/svart.
  • Fiansess
    Texas 06 skrev 2010-04-09 08:15:13 följande:
    Babayfia; Tycker att tyget på dina dynor är så fint, vart har du köpt det?Och tack för svaret´ang vindskyddet, sydde ett igår,ska bara sätta på tryckknappar, sen är det klart. Roooligt!!!
    Det har jag köpt på leksakshuset här i stan. Finns på de flesta ställen som säljer tyg
  • Fiansess
    Texas 06 skrev 2010-04-09 13:43:00 följande:
    En fråga till alla er som sytt vindskydd med tryckknappar, vart hittar ni dem? Har varit runt o letat idag men hittar inga som passar.
    I en båtaffär hittade vi!
  • Fiansess
    SMARAGD skrev 2010-04-12 10:42:30 följande:
    Hello =) Jag tycker det är som en djungel med dessa vagnar, men riktigt impad av att det finns så mycket bra o ha tillbehör=) Kan någon säga mig vad det är för skillnader mellan sporten,viben,dashen? Viben e mer exklusiv har jag förstått. Men är dessa 3 så olika varann att borde ha en vibe el dash framför sporten? Hur är liggläget för barnen, främst stora barnet, vi funderar ni på att köpa en vagn till stora grabben redan nu, o sen kan vi ju bara bygga på den dagen det ev skulle vara dags =) danke schön !
    Det är fullt liggläge i huvudsitsen.
    Rosenbarn skrev 2010-04-12 12:06:13 följande:
    Fick höra att crecent kommer med en billig stå bräda som ska passa alla vagnar äen vibe kommer i april
    Åhå vad bra. Var har du hört detta?
  • Fiansess
    SMARAGD skrev 2010-04-12 22:14:24 följande:
    kan bebisen som på denna bild ha möjligheten att "se" ut? Från där den ligger? Eller är det bara för att visa mer tydligt hur dem ligger därinne? www.bonti.se/images/barnvagnar/philandted/pat...Una: Du får berätta sen hur du tycker! i Vilken strlk är barnet som skall sitta i "huvudsitsen"
    Nej det är tyg på sidorna så den ser inte ut .

Jag måste ngn dag ta tag i att knåpa ihop ett bakstycke så det blir lite mörkt i vagnen. Jag har den ofta som singel och får hänga filtar för solen kommer från alla håll o kanter nu i detta underbara väder .
    Ia 70 skrev 2010-04-12 18:12:15 följande:
    Suck..."dragkedjeflärpen" den oranga i plast vid dragkedjan på huvudsitsens ena sida har lossnat (metalldelen har gått sönder så jag håller platset i handen) Hatar när saker, även små går sönder eller krånglar) Surar vidare............
    Kan du inte ringa och be dom skicka ny att sätta dit?  Innan vi köpte vagnen läste jag många härinne som gjorde så. Våra har hållt, än så länge....
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17