Phil & Ted syskonvagn del 17
Är knapparna satta på exakt samma ställe bör ju dash och sport funka ihop, men explorern är ju längre?!
Om jag inte har helt fel nu så lutar väl peanutens framände på tyget på Sporten och Explorern? Och att det är anledningen till att man har tyget kvar? Det var ju en tjej här i tråden som testade med cykelstyre (tror jag det var ) och en egen anordning för att kunna ha det som du vill. Vet dock inte hur det gick sen?!
Det är ju superbra om det fungerar. Jag håller tummarna för det , och grämer mig isf över att jag aldrig skaffade peanuten när lillskit var bebis .
Så nöjd. Skulle ju få en hangbag på köpet, och det fanns bara blå kvar på det erbjudandet, men så fick jag mail inatt om att de blå var slut och att jag fick välja på svart röd eller apple. Tog en svart som jag ville från början . Och resterande order var redan skickad så har jag tur kanske det kommer innan helgen?
Var evigheter sen jag var aktiv här, men nästa vecka ska vi ta med vår PT på sin första resa .
Kommer troligen hyra en airshell på flygplatsen då det är krav från flygbolaget om man ska få ersättning sen, men hur stora är dom? En PT blir ju ganska lång ihopfälld?
Ni som varit ute och rest...går dom ner? Och så måste vi köpa en pump också då jag gissar att man inte får ha luft i hjulen på planet? (Eller har jag drömt det?!) Vilken liten och smidig pump rekommenderar ni??
Tusen tack Bohusbebis!! Jag mätte vagnen igår och ja den får helt klart plats i en airshell. Kommer lägga ner väskorna där i med som fyller ut lite. Tack för tips om pump. På biltemas hemsida hittade jag bara större pumpar som var 50cm, och på Claes Ohlsson var det svårt att se om det var bilventil på. Hittade sen en när jag googlade hos Barngrottan så jag beställer den därifrån. Vill att den ska vara liten och smidig för att kunna ha i lilla nätet i vagnen. Extraslang tror jag vi har hemma, ska genast skriva.upp det på packlistan. Tack för tipset .