Alexis mamma skrev 2011-03-17 09:46:07 följande:
vet inte årsmodell...det var syskonsits med men jag minns inte om det var regnskydd o så...den var blp iaf långt ifrån nyskick men helt ok.
Jag menade modell på vagnen. Finns ju hur många modeller som helst, vibe, smart, dash, sport, explorer, hammerhead, e3, classic?
Niinis skrev 2011-03-17 10:45:22 följande:
ska köpa från pramworld idag istället, mannen gick inte ens och tittade på den beg vagnen. TACK för era tips!!! Måste besluta mig snart då min pappa ska hjälpa till med hans visa kort, har själv inget visa kort så... Men kan man ha en 4-5 mån i explorer sitsen? trots att den inte har viloläge? är explorer bäst av dom p&t vagnar de har att erbjuda? verkar som de flesta av er köpt den ? varför är explorer bättre än dash som har viloläge?
MYCKET TACKSAM FÖR SVAR!
Jag hade aldrig satt en 4-månaders utan viloläge för deras rygg skull. Syskonsitsen är väl eg från 6 mån...., men med viloläge funkar det innan. Då hade jag köpt till ett annat tyg eller sits. Man ska då dock veta att garantin för vagnen inte gäller...
Men ni som har explorern, jag frågade igår men fick inget svar. Sitter verkligen era stora barn bra med benen? Min dotter är väldigt liten (3år) och sitter ganska bra i Sporten. Men explorern har ju väldigt plant fotstöd så då får de väl sitta med benen ganska böjda?
Är sugen på den för suflettens skull
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
.