lillabebben skrev 2011-04-07 13:28:37 följande:
Ska köpa dubbelt regnskydd till min Explorer (insåg att jag behöver det imorse när det regnade och jag skulle lämna på dagis....) och tänkte köpa från P&T´s hemsida. För visst är det väl gratis frakt därifrån omjag förstått det rätt? Men jag kan ju inte hitta ett regnskydd nånstans på deras hemsida. Nån som kan hjälpa mig eller finns det inte att beställa?
http://shop.philandteds.com/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=784126&b_kid=631895
Frakten ingår.
Men jag tycker de höjt priserna?? Regnskyddet till ex sporten har inte kostat 499 innan, men gör det nu?!
Viggo 090730 skrev 2011-04-07 13:28:08 följande:
NY i denna tråd, i tisdags blev vi stolt ägare till en PT Sport (en röd). Fick en 2010:a på extrapris (4995kr inkl. cacoon), fick beställa till en syskonsits, som jag hoppas kommer idag eller imorgon, men antagligen till veckan :p LÄNGTAR! Använder just nu vagnen som singelvagn till storebror och lillebror får åka bärsjal :) När vi är ute och leker, får lillebror åka vagn :) Så liften är invigd och omtyckt, lillebror blir 3mån den 15april. Längtar efter att använda syskonsitsen där bak, blir väl runt 4-5mån kanske?
Har velat ha en sån lääänge, men tyckt det varit så dyrt. Men så fick vi våran på 24mån räntefri avbetalning, helt perfekt :D Ville bara tipsa alla om att höra efter på Babyproffsen om man kan köpa vagn på räntefri avbetalning :) det gick här i Hudiksvall, och borde gå överallt! Perfekt för oss som inte har råd att lägga ut så mycket pengar på en gång. Nu kommer vi betala 300kr/mån :) Perfekt!
Välkommen hit
. Min lilla satt bak när han var 4,5 mån korta stunder. Han tyckte det blev varmt och jobbigt att ligga under syrran hela tiden då...
MGn skrev 2011-04-07 10:45:39 följande:
Vad tror ni att man kan få för en phil and teds explorer inkl syskonsits o mjuklift från babyproffsen. köpt december men endast använd max tio gånger...
Tror ni att de blir någon skillnad på att sälja den nu eller vänta till hösten?
Jadu, ny från England och Tyskland kostar de ju under 5000 så mkt mer får du nog inte. Dock kan ju garantin du har kvar väga upp lite... Jag hade hellre köpt en med garanti i Sverige, än en på nätet där det är bökigt att skicka osv om ngt händer med vagnen, om inte priset skilt så mycket...
Vad gav du? Får man fråga varför du säljer?