Inlägg från: Fiansess |Visa alla inlägg
  • Fiansess

Phil & Ted syskonvagn del 17

Li 82 skrev 2010-05-04 18:56:37 följande:
    Tack för svaren  Ja mjukliften ser som sagt liten ut och min 2mån bebis är rätt "rejäl" En liten fördel är ju att de börjar bli varmare så de behövs ju inte en massa kläder som även ska få plats. Då får jag se hur de blir med mjuklift men vagnköp blir de nog iaf.
    Rekommenderar oxå babyproffsens egna mjuklift om du vill ha en lift. Vi har den med liten suflett, så när jag har bara lillebror vänder jag liften så har jag honom mot mig. Superbra! Han var 62cm på 3-mån kollen och vill gärna ha lite plats så han hade inte gillat PT:s egna lift..
    Vi har oxå en Sport!
    fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Fiansess

Nej nu ger jag upp. Jag har försökt tusen gånger att få på syskonsitsen på de där adaptrarna men har bara lyckats EN gång. Det felar på ngn millimeter i sidled och går verkligen inte. Så surt, för Lias verkade gilla det .

Har mailat tjejen och hoppas verkligen att jag kan få ett par nya, för de kostar ju ändå en slant....

• Fiansess
    Li 82 skrev 2010-05-05 12:52:53 följande:
    oki, vad kostar en sån mjuklift hos babyproffsen? Vet du vad måtten är på den? Vill gärna ha en mjuklift. Nöjd med vagnen?
    Den kostade 495kr. Kan inte måtten, och nu sover Lias däri så jag kan inte måtta heller. Men han har gott om plats än så länge.
    Ja vi är jättenöjda!
  • Fiansess
    SMARAGD skrev 2010-05-05 15:09:13 följande:
    Det går nog bra! Hon verkar absolut inte omöjlig på ngt sätt! Mycket trevlig verkar hon vara!
    Ja det tycker jag oxå .
  • Fiansess

Nu funkar mina adaptrar ! De behövde nog bara nötas in lite för efter lite mer kämpande ikväll har de klickat i flera gånger.

bohusbebis skrev 2010-05-05 21:33:14 följande:
    Åh, va synd! Vi fick åxå våra idag, de passade perfekt. Kunde inte låta bli att köpa, mycket för att jag gillar saker med multifunktion. Tänkte att dottern är nog i största laget, dessutom ÄLSKAR hon att sitta i baksätet så jag var tveksam om hon skulle gilla överläget... Men det blev en blixtsnabb favoritplats! Så nu får storebror inte plats längre...Men han behöver allt röra lite på sig, den latmasken Jag är verkligen imponerad över funktionen. Trist att vi inte upptäckte den tidigare bara. Försöker få maken att förstå att vi behöver ett syskon till, för att kunna utnyttja denna fantastiska vagn till fullo. Han är inte övertygad....
    Haha ja klart ni måste ha ett syskon nu när vagnen blivit ännu smartare
  • Fiansess
    kalmar brud skrev 2010-05-07 09:32:26 följande:
    Ni som har väskan från STADIUM... Är ni fortfarande nöjda och den funkar bra till två barn??? Hänger den bra på vagnen?
    Jag är jättenöjd och den rymmer till båda barnen. Då har vi ändå termos, flaska och ersättning oxå.
    Zvartaliljan skrev 2010-05-07 09:43:25 följande:
    TACK! Snodde sista paret
    Bra att du fick tag på det
  • Fiansess
    mini75 skrev 2010-05-10 17:45:44 följande:
    Vilken syskonsits är störst? Den på sporten eller viben eller dash? Någon som vet?
    Sporten (och dashen med då antar jag?) har längst syskonsits. Hur mkt det skiljer står i FAQ tror jag!
  • Fiansess
    HemmaHosSofi skrev 2010-05-10 19:12:26 följande:
    Frågan har säkert varit uppe många ggr, men när har ni bytt till syskonsittsen bak?Min son är en liten klump på 3mån och jag provsatte honom bak idag, och det är ca 2cm tills han når överkant (sittsen var i viloläge).
    OJ, hur lång är han?! Min dotter är 2 år och har precis börjat slå i kanten när den är i viloläge. Om jag har skärpet under, annars kan hon fortfarande sitta där.
    Jag har en sport.
  • Fiansess
    mini75 skrev 2010-05-10 19:46:07 följande:
    Hur gamla är dina barn? Är det den minsta som är 2?
    Nej det är den äldsta. Den yngsta är 3,5 mån .
  • Fiansess
    movie skrev 2010-05-11 08:41:47 följande:
    Livrädd Med Stil: Man lämnar in vagnen på special bagage då kostar det inget, iaf inte sist jag flög. Har du en liten paraplysulky kan du ta med dig den på planet.Nu har jag läst lite här och efter att varit helt säker på en vibe så börjar jag tveka då det verkar som att syskonsitsen är ganska kort. Min dotter är 1 år 9 mån och 88 cm och om ca 5 veckor kommer bebis. Såg en annan bild här inne där en liten bebis satt i syskonsitsen bak och det såg trångt ut.Såg på dina bilder HemmaHosSofi: Får hon plats under sufletten? Undrar även om man måste ha en mjuklift i?Tänkte köpa min i Usa funkar alla tillbehör i sverige då? Tycker det är svårt att fråga i butik då allt bara är possitivt där.
    Ja alla tillbehören i Sverige ska funka även om du köper från usa.

Min dotter är liten av sig. Hon var strax över 80cm på 18-månaderskollen i november och är kanske max 85 nu. Hon får plats under sufletten (sport), men tycker inte om det för den skymmer sikten en hel del. Längtar till lillebror kan sitta där bak nu, men det dröjer väl inte alltför länge. Han börjar protestera i vaket tillstånd..
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17