movie skrev 2010-05-11 08:41:47 följande:
Livrädd Med Stil: Man lämnar in vagnen på special bagage då kostar det inget, iaf inte sist jag flög. Har du en liten paraplysulky kan du ta med dig den på
planet.Nu har jag läst lite här och efter att varit helt säker på en vibe så börjar jag tveka då det verkar som att syskonsitsen är ganska kort. Min dotter är 1 år 9 mån och 88 cm och om ca 5 veckor kommer bebis. Såg en annan bild här inne där en liten bebis satt i syskonsitsen bak och det såg trångt ut.Såg på dina bilder HemmaHosSofi: Får hon plats under sufletten? Undrar även om man måste ha en mjuklift i?Tänkte köpa min i Usa funkar alla tillbehör i sverige då? Tycker det är svårt att fråga i butik då allt bara är possitivt där.
Ja alla tillbehören i Sverige ska funka även om du köper från usa.
Min dotter är liten av sig. Hon var strax över 80cm på 18-månaderskollen i november och är kanske max 85 nu. Hon får plats under sufletten (sport), men tycker inte om det för den skymmer sikten en hel del. Längtar till lillebror kan sitta där bak nu, men det dröjer väl inte alltför länge. Han börjar protestera i vaket tillstånd..