30+ som fick första barnet 2006 *4*
milla c > Hur mår pojkarna?
milla c > Hur mår pojkarna?
assarp > Jag hoppas du har det härligt där du är
Vad har jag mer missat?
Åh Milla, vad tråkigt att det satt sig så på honom :( . Massa krya tankar till er!
jag hoppar rakt in i debatten..
Pyttis > Vad gott med en specialpedagog som kommer och hjälper er. Är hon lika bra som hon som hör till vår förskola så är det förändrat på några månader. Jag håller tummarna för det.
Vanor blir ju beteenden och går absolut att ändra tror jag i alla fall .
kaz > Vilken mysig bollek, ska jag med testa med tjejerna. Våra tjejer går också upp och ner i perioder hur de leker men mest är deras flyt beroende av mat och sömn .
Vi är lite dåliga på att ge tjejerna egentid. Att verkligen sticka iväg och göra något , en vuxen ett barn. Jag vet ärligt talat inte om det behövs så mycket av den varan men när det blir småstunder som att handla med ett barn så får man ju så otroligt mysiga samtal när man kan ge denne sin odelade uppmärksamhet.
Gör ni mycket saker på tu man hand med ett barn?
Tack för allas input om egentid för och med barnen. Jag får kanske bli lite bättre på det känns det som
Pyttis, det gick nog bra. Inga nyheter är goda nyheter? Inget alarmerande tänker jag då och då sätter dom väl igång och jobbar med det och sen är fenomenet ett minne blott
Assar > Haha, så kan det gå. Man tänker att med kort varsel så blir det en del bortfall . Det låter iaf som ett toppenkalas och tänk va spännande för henne. Tror också ni ligger utslagna ikväll men på ett positivt sätt?!
Härligt Assar, lät långt över förväntan lyckat idag :). Hoppas följande kalas blir likadana. Du lär ju inte få mycket tråktid framöver .
Kan inte annat än hålla med.
Vi4 - åh nej, det var ju inte några roliga svar alls :/. Ledsen för dig min vän och klart du hoppas på det bästa och inte förväntar dig dåliga resultat. Jag håller med Oyra, vi hoppas på goda provsvarsresultat. Många stora varma kramar.
pyttis > Yey, våran specialpedagog gör samma sak. Hon kommunicerar inte med några per telefon. Endast i möten. Även de fall där hon stimulerar begåvade barn med svårare utmaningar för att de ligger lite före i utv än sin årskull. (tänk om det kunde hållas i skolan med tanke på våran tidigare debatt ang. barn som ligger före och riskerar att bli uttråkade i skolan framöver)
Vi4 > Jag blir ju orolig för dig min vän. .Jag skickade ett meddelande till dig.
Frk Kanin > Det låter nästan som projiceringar? Dom gör dig till boven när det är dom som tummar på tiderna hela tiden. Kanske är det din plikttrogenhet som stör deras bastuklubbar? dom kan inte njuta lika samvetsfritt längre på sina långluncher och squachträningar? Haha, vilka miffon. Låter inte alls skoj och väldigt oproffsigt ur alla vinklar att skälla.
Hoppas du hunnit samla dig och att du kan ge svar på tal vid tillfälle.
Jag håller tummarna för att allt är som det ska i magen