30+ som fick första barnet 2006 *4*
Assarp - frö!!! Åh .
Malinkat - Jag hoppas verkligen dom kopplade denna gång. Tyra vaknar i princip varje natt och följer jag inte med in dit och sover så kommer hon igen och igen. Normalt brukar Sambon som somnar om direkt få vara den som hänger med men sen operationen i somras så tog jag över, inte så bra med en missriktad spark i magen. Men jag känner hur jag betar av mina depåer. Jag lyckas somna en gång på tio inom 2 timmar typ.
Vi tog ju bort dagsömnen nu i sommar och vi märker hur trött T är när dagis börjat igen förra veckan. Trött och gnällig.
Köket och tjejernas rum är uppskruvade och uppackade redan i söndags och sen gick luften ur mig. Igår flyttade vi runt lite kartonger och fick upp datorerna och skrivbord när vi kom hem från skolan. Idag ska jag läsa ikapp.
Dom godaste nyheterna är att vi får ommålat i hall (vår hall är stort som ett allrum) och båda sovrummen. I köket, hall, och båda sovrummen får vi nya golv.
Just nu är jag i ett förälskelse skimmer med lägenheten. Jag älskar att jag redan känner mig som hemma och med hemma så menar jag att det påminner om sthlm. Vårat hus är ett gammalt hus med gul rappad fasad, statsljud/sårl som läcker in, gångavstånd till allsköns butiker, stora rum som barnen tar sparkcykel emellan . Ljusa rum och gedigna väggar för grannarna har vi inte ens hört. Sovrum mot gården som är omringad av hus vilket ändå dämpar ljud och hittils så sover vi som stockar ( vaknar inte av tågen och sånt iaf , bara av T och V ). Gatan på framsidan är en återvändsgata så det är ingen genomfartsled och minskar trafiken utanför dörren.
Just nu finns bara 1 minus. Vi har ett badrum och där får inte en tvättmsk plats :/.
Det är så härligt att vara här!