Japp, det går inte att missta sig längre. Båda framtänderna är gråa, på knappt 2 veckor. Tandläkaren sa att det inte var något att göra. Dom röntgade inte heller, vilket jag bad sambon att se till för det var han som åkte dit. Det var inte lönt för är tänderna under skadade så kvittar det ändå(kan inget göra förens dom kommer).
Känns lite ledsamt men hon har inte ont i dom längre iaf , alltid något. Om 3 år kommer det nya som förhoppningsvis är hela.
Polisen var här inatt igen. Slagsmål mellan några, en granne som bad dom som slog lugna sig blev hotad, svartsjuketjafs mellan ett par .. på en måndag, då kan ni föreställa er hur lördagarna ser ut. Grannflickan 5år (som får vara vaken med sin mamma till midnatt om kvällarna) såg allt och får se för mycket och är nu otrygg i sitt hem.
Har jag sagt att jag gärna flyttar härifrån?
Idag tog ett fastighetsbolag en UC på mig. Jag hoppas dom gjorde det för att ge oss lägenheten vi kollade på 113kv. Brevid tågstationen, sa jag att jag är desperat?
Nu skäller grannpappan på sin 3åring som gråter, jamen hon är väl övertött. Går på dagis och vaken till 12?
Sa jag att jag vill flytta?
Juni - woow, ni har snart ett helt nytt hus :). Vad skönt att allt såg bra ut för H med tanden!
Pyttis - ja, tråkigt. Allt i detta hus går också i bitar förr eller senare.
Främst pga Tyra men hon handlar först och tänker sen. Jag hoppas att vårat ihärdiga tjat kommer ge resultat så småningom. Svårt att resonera med en 3åring.
Assarp- det låter så fint, glashus. Har du ngn bild? Låter verkligen som att du njuter det goda livet och jag är så glad att ni får en sån fin start ihop. Så skulle det vara för alla när man ska få ihop den nya familjekonstallationen.
Hoppas resan blir bra och laaagom rörig
Vi 4- blädra några tidningar och sök inspiration när andan faller på. Läsa lite trevliga inredningstidningar i skuggan när plutt sover låter som ett lagom projekt i sommar . Sen när det blir kallt och man ändå är inne mer så kan man pyssla där?
Nu har iprenen gjort sitt och jag ska passa på att nanna.