30+ som fick första barnet 2006 *4*
Åh Pyttis, tror jag det
Åh Pyttis, tror jag det
Ja nu studsar jag och mannen här hemma också, förväntansfulla och hungriga.
Proscuttio, ruccola, parmesan, rostade pinjenötter och lite balsamicokräm till förrätt. Fläskfilegryta med kryddiga korvar, grädde, syltlök och cornichoner till varmrätt.
Zabayone med färska hallon och hembakade mandelbiscottis till dessert. Kvällsvickning
Esch, så föll hälften bort
Kvälksvickning, om vi hinner dit för risken är att vi ätit och druckit ihjäl oss innan, är ostar och vindruvor.
Vill ju göra det värt besväret att alla lämnat bort sina juveler för kvällen.
Nu sitter vi i bilen på väg mot barnen. Åh vad jag längtar nu. Kvällen var supertrevlig och god. Våra gäster kom 18.30 och åkte strax före två. En liten fördrink i form av Dry Martini. Vi satte oss till bords strax efter sju och där satt vi och åt och drack ända till dom gick . Tror inte jag behöver äta på en vecka och vi klarade att hålla igång lååånga samtal
Drutten - du har så rätt. Det är en gåva för alla i sammanhanget
Eran fina dag lät fantastisk. Man kan leva på dom länge.
Milla - tack, det fick vi
Pyttis - åh, förstår dilemmat. Gott att huvudpersonen är nöjd
Frk Kanin - men hur är det möjligt? Muntliga avtal? Löften? Osv , får man bryta dom bara sådär ? JämO , ang gravgrejjen?
Vad ledsen jag blir för dig :( verkligen ledsen. Facket då, vad säger dom?
Hur förklarade din arbetsgivare att dom gjort en kovändning? Vilka idioter. Det är inte klokt.
Sara- vi har inga men tänkte sätta dom i dans/rytmik efter jul. Tänkte se om vi kunde hitta en grupp där båda kan gå tillsammans en gg i veckan. För att underlätta skjutsande eller bussåkande(har inget körkort ÄN ;) .
Vill hon båda? Tänkte att sånt är individuellt hur mycket de orkar? Det är ju inte värre än att ni backar på den ena aktiviteten om ni märker att det är för mycket?
Förresten så gick ju jag på Friskis och Svettis med Vilya på lördagsmorgnar, det gick inte alls. Efter dagisveckan krokna hon varje gång 20 min in i passet. Hon var alltid sugen och taggad men hon orkade inte alls. Det var ett år sen. Så nu får det bli vardags em/kväll tänkte vi. Kanske passar det bättre för henne?
Åh, tvärtom. Förklara att det är förbrukat , att det hör till gårdagen(skickades före 00 svensk tid) och att du behöver minst ett varje dag han är bortrest. Skämt åsido
Kanske gör det honom gott att ha er på håll för att sakna er och INTE ta er för givet när han påmindes om det, så pass att det tom kom en kärleksförklaring?!
Underbart när dom förvånar !
Grattis Agnes!
Grattis N! (minns inte om du skriver hela hand namn så jag tar det säkra för det osäkra och gör som dig)
STOR dag idag, Vilya har tappat sin första tand.
Drutten- du är klok du. Tråkigt när det blir så igen men gott att han har dig som mamma med kloka råd till personalen.
*fortsätter hålla tummarna för plus i tråden*
Nu rapport skrivande.