Mandra, vad bra du har efterlevt dina önskningar idag och gjort allt det trots huvudvärken! Jag tillämpade faktiskt just ditt tänk när jag för många år sedan skrev högskoleprovet många gånger, fick första gången nästan full pott på 3 av deltesten men sämre på de andra tre och nästa gång nästan precis tvärtom tppenbra på de andra tre men sämnre på de jag först skrivit så bra på, tredje gången blev det halvdassigt på alla och jag hade lust att ge upp, men fjärde gången fick jag till det och kom in på psykologprogrammet
Milla, men jag är ju hungrig hela tiden så det är inte så svårt att komma ihåg
Assar, stackars liten, hoppas det hjälper snabbt med medicinen
Pyttis, usch då framfall både bak och fram, till mig sa de att det oftast tog många år innan det verkligen blev framfall så jag har inte oroat mig för det, men det kanske jag borde då. Och jag minns de där undersökningarna med fasa. Men snart slipper du sådant iaf.
Kaz, champagne låter lyxigt, fast jag klarar inte ens en klunk- får omedelbart världens halsbränna, tur att jag inte är så förtjust i det. Jo, han vill snuttahela tiden och blir nu rasande arg om han inte får, sätter sig upp pekar på mig och gallskriker, han kan somna om men vakna nästan direkt igen och fortsätta vara arg, så jag lägger dit honom igen eftersom jag följer minsta motståndets lag, men jag får så ont i höften och för den delen även i bröstet efter en stund. Det senaste är att maken lovat att sova med E på sportlovet för att se om vi kan bryta det. Men jag har ju dessutom svårt att låta bli att lägga mig i när jag hör att E är ledsen. Måste nog verkligen stålsätta mig då för att inte förstöra. .