30+ som fick första barnet 2006 *4*
juni07 > Härligt att hon är så bra att hon kan hjälpa dig
pyttis > Jo så blir det ibland för oss med. Att barnen har sitt trots och jag helt klart överreagerat man kan hoppas att man har en bättre strategi nästa gång samma situation inträffar.
assarp > Ja jag säger som dom andra. Du vet var en rimlig gräns går för dig, så svårt.. kan inte förstå varför du skulle få en lägre lön? eller ens ta det om det inte var så att du hade VÄÄÄRLDens bästa jobb med väääärldens bästa utsikter för avancemang och lönehöjningar inom snar snar snar framtid.
Vänta du bara, snart pratar jag hr språket på riktigt så jag kan tipsa dig om 'hur dom ska tas'
Sara > Grattis på fördelsedagen igår till Julia! Hoppas den fortsatta dagen blev fantastisk för henne och er! Åh, 3 år.. det blir min lilla i februari..
kaz > Ha en supermysig resa!!
Drutten74 > Ja, morgnar är ett gissel. Min mamma som är psykolog, bara mamma med oss iof och sån tur är, hade krig varje morgon med min syster som ville ha rakt hår(hade lockar i form av korkskruvar) eller flätor (utan att kamma håret innan) och strumpor utan sömmar.. i över 1år. Stackars min mamma. Sånt kan få den bästa att tappa tålamodet ibland. Just det där med tidsapekten är svår på morgnar tycker jag, På em när jag hämtar barnen så kan jag tänka att jaja, vi softar hem. Kan alltid peta i dem en smörgås om middagen blir sen eller dyligt. Det löser sig. Menmorgonen så kan man ju inte riktigt låta saker ta sin tid på det sättet. Jag antar att övning ger färdighet. Jag är precis på samma sida som dig nu med lämningar och skola
malinkatarina > Åh, så tänker jag göra att det blir. Just nu känns det viktigt att förstå grunderna då socilologi är vårt huduvämne och läses i 3 terminer så vi får en fil.kand examen när vi är klara.
Jag vill inte ögna genom saker jag vill förstå allt.. hehe.. men inser att det itne är hållbart i längden. Jaja, kul är det i alla fall. Hur går det för dig? Kan man få kika på nya sidan?