kaz > oj, jamen jag förstår om du blir trött. Även om släkt fyller på kärlekskontot så är det mycket med mycket folk omkring sig. Att dela säng/rum med en nattvakande 4åring gör det inte direkt enklare.
malinkatarina> Hoppas vinet med maken blev mysmys och att du får lite jobb gjort idag. Men mest av allt, att du njöt av en välförtjänt sovmorgon.
Går det framåt med allt? Känns det spännande?
Men du, stackars er.. med ledsen inskolning och vad gott att du kunde komma med råd för att lösa situationen Hoppas det snart är idel solsken.
Jag var också så övertygad om att Tyra skulle älska dagis bara vi fick i ordning inskolningen och bryta hennes mönster. Vi lyckades ju verkligen även om våran lösning blev en förlängd inskolning.
pyttis> yey , en ridresa jag hoppas du har det underbart !!
Vi 4 > Tack för peppet att jag inte är ensam om förvirring Jag bestämde mig att ta det lugnt i helgen och låta lite sjunka in och sen tentaplugga må-ti-ons och möjligen lit epå to.
Sara > Ja, det där kan jag känna igen ang, prioritering av barnen kontra annat av mammor. Heh, nä det är nog inte helt lätt att skapa miljö i en redan existerande miljö på en organisation. Jag suger mest åt mig sånt som jag hör att folk tycker är viktigt och så kanske man kan göra nåt i det?
Milla C > Vad skönt att jobben ramlar in och att du får lite rensat hemma.
Igår skickade jag Vilya med svärmors nya gubbe(ny sen 3 år heh) till svärmor. Andra gången hon sover borta från oss. Hon har inte ringt en enda gång , jag antar att det är något jag ska vara glad för
Vid lunch idag sticker vi med dit, och vi ska äta årets surströmming inlagd på 'vår' Ö (ön i högakusten).
Sambon jobbade igår så jag och Tyra fick mysa hela kvällen alldeles själv, det var inte igår(eller det var ju igår fast inte igår som i taletsättet, har jag tappat er än? ). Vår annars så humöriga tjej var ett solsken och är det än. Usch vad dåligt samvete man får, jag tycker att jag roar och är med dom varje ledig sekund men det här vr tydligen precis vad hon behövde, ensamtid, även om hon grät argt just när Vilya åkte.
Hoppas ni har en fin helg alla!