30+ som fick första barnet 2006 *4*
Kaz - kul att Simon hade med sig kompisen hem! Har ni också att 15 h barnen är hemma hela sommaren mellan 31 maj och 1 sept? Så har vi så nu har vårt sommarlov börjat... Igår hade vi en hemsk dag då vi bara bråkade. Vi var hos BVC och vägde Olle och Anton och Elis var fruktansvärda, bara bråkade, låg på varandra och bråkade på britsen, under britsen, à satte kudde över e huvud osv. Det gick knappt att prata. Sedan sprang Elis iväg när jag stod och pratade med BVC tanten, ut från vårdcentralen rätt ut på parkeringen där bilarna kör, de var helt oregerliga, och jag blir så ledsen och trött. Slutade med att jag skällde ut dem efter noter i bilen, men det mådde jag ju dåligt av. Olles viktkurva har planat ut ytterligare, nu väger han 8140 g (10 mån). Tror att Anton vägde det vid 6 mån... Men han är ju glad och pigg och framåt så det är nog ingen fara. Men han äter ju så lite mat, han vill inte ha något. Han äter motsvarande 1/4 barnmatsburk om dagen (om vi har tur). Kanske beror det på att det kommer tänder, jag vet inte.