• joline ellen oliwia

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

Detta är en tråd för oss unga mammor och unga gravida (to.m. 23 år)

Här kan vi dela med oss av förlossnings berättelser, graviditeten, erfarenheter, ung mamma bloggar, tips på namn mm.

Själv heter jag Joline, 19 år, haft 3 missfall och har en ängla son som somnade in 090129.. Nu är jag gravid igen med bf 100223!
    Bor i en 1:a i vasstan i stockholm på 40 kvm men letar nytt(ska på visning nu ^^)

• Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!
  • snövit8902

hehe ja de va lite gulligt faktiskt :)

• joline ellen oliwia

dark baby angel:
    Tack, tack! Haha, du är inte den första ^^ Utalas som det stavas fast utan e'et på slutet!
    Det har jag men loggar alldrig in :O - jolineellenoliwia@live.se

snövit8902:
    Tycker vi med!

• dark baby angel

oki lägger till dej en då jag:) vad ska ni gö under jul? jag ska ner till södertälje i januari nån gång å hälsa på pappa min.

• joline ellen oliwia

dark baby angel skrev 2009-12-23 09:24:08 följande:

oki lägger till dej en då jag:) vad ska ni gö under jul? jag ska ner till södertälje i januari nån gång å hälsa på pappa min.
    Gör det du!
    Jag och pojkvännen ska fira jul hos min sotrasyster och hennes papillon valp Merci! Så j*vla söt =D Iaf, med mamma, pappa och min storebror!

Vad kul, träffas ni inte ofta eller?
  • badplats

Hoppar in i tråden :)

Är 21 år och har en dotter, Jonna. Hon blir tre veckor på fredag :)

Bor i Norrköping tillsammans med min sambo (jonnas pappa) i en etta på 40 kvm. Vi letar större lägenhet =)

• cna

Hoppar in i tråden :)

Är 19år heter Carolin och har en son som heter Theo &är 10½ månad :)

Bor utanför helsingborg i skåne i en 3a tsm med min sambo som också är theo's pappa =)

• dark baby angel

nej har inte träffat han på över 2 år vi blev osamms sist jag var nere å då va domi bara 4 mån så hans morfar har inte set ha i värkliga livet sen dess mer en på kort.

• joline ellen oliwia

Välkomna alla nya!

Dark babt angel:
    Vad synd :( Tråkit när sådant händer!
    Men kul att ni är vänner igen!

• MikuAndSaraLi

Det lät inte kul alls. Ingen ska behöva gå igenom nåt sånt..

Jag heter Miku (fyllde 20 nu den 25e November - är 89 alltså) och är mamma till Sara-Li som föddes 29e Maj i år, klockan 04.28 på morgonen ^.^

Vi bor precis utanför Stockholm, kan man säga. I en liten håla som heter Haninge ^^'

• joline ellen oliwia
    MikuAndSaraLi skrev 2009-12-24 02:15:52 följande:
    Det lät inte kul alls. Ingen ska behöva gå igenom nåt sånt.. Jag heter Miku (fyllde 20 nu den 25e November - är 89 alltså) och är mamma till Sara-Li som föddes 29e Maj i år, klockan 04.28 på morgonen ^.^ Vi bor precis utanför Stockholm, kan man säga. I en liten håla som heter Haninge ^^'
    Nej, tycker inte jag heller. Men vad hoppades man på igentligen?
    Han var född i vecka 19 enligt första ul och gick alldrig på RUL..

Min storebror bor i Haninge så där har man varit ngra gånger :D
Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!