• joline ellen oliwia

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

Detta är en tråd för oss unga mammor och unga gravida (to.m. 23 år)

Här kan vi dela med oss av förlossnings berättelser, graviditeten, erfarenheter, ung mamma bloggar, tips på namn mm.

Själv heter jag Joline, 19 år, haft 3 missfall och har en ängla son som somnade in 090129.. Nu är jag gravid igen med bf 100223!
    Bor i en 1:a i vasstan i stockholm på 40 kvm men letar nytt(ska på visning nu ^^)

• Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!
  • joline ellen oliwia

Vad läser ni för mamma bloggar då, tipsa mig! Har knappt några...

PS. God jul alla!

• dark baby angel

God jul alla:) hoppas ni får en härlig jul. ska in till mamma nu och ficksa me jultårtan. (kommer bild sen) vi ska fira hemma hon min mormor o morfar i år:) va hemma här föra året. ska bli kul.

• MikuAndSaraLi

joline ellen oliwia skrev 2009-12-24 10:01:28 följande:

Vad läser ni för mamma bloggar då, tipsa mig! Har knappt några...PS. God jul alla!
    www.natosh.se är en jättebra blogg, tycker jag ^.^
  • joline ellen oliwia

dark baby angel skrev 2009-12-24 10:28:27 följande:

God jul alla:) hoppas ni får en härlig jul. ska in till mamma nu och ficksa me jultårtan. (kommer bild sen) vi ska fira hemma hon min mormor o morfar i år:) va hemma här föra året. ska bli kul.
    God jul! Ja, detsamma!

Mysigt =)
    Ska precis åka till min storasyster som bor i haninge :D
  • idabrander

Hej! Jag är lite vilsen på denna sida och vill hitta männsikor i samma situation att prata med. Jag är 19 år och väntar mitt första barn som är beräknad till juli 2010. Jag bor tillsammans med "pappan" i en trea i Göteborg. Har så många funderingar och frågor om allt möjligt. Finns ni trevliga människor i samma sits som vill prata?

• Miraklet09

hoppar in här =)

har en Mirakel dotter som föddes 25 augusti 3veckor tidigare heter isabelle =)
    jag själv är nyss fyllda 22år i november =)

• Pernillaa

Jag är en 19åring tjej (20år i april) som väntar mitt andra barn med bf den 14/2. Har en son på 4½ sedan tidigare. Bor just nu i Halmstad men ska flytta lite utanför Halmstad till en villa. Har en fästman som är pappa till barnet i magen och ''pappa'' till min tidigare son.

• lottiz90

jag hoppar på här.

lotta heter jag och är 19 år har en dotter som heter Natalie som är 6 månader, bor i Göteborg med min dotters pappa som heter Stephen.

• dark baby angel

mår så dålit jut nu:( har ont i höftrerna kan knapt bära in sonen till sin säng när han somnat för höftera kronglat=( ååå skulle värklingen behöva träffa nån å bara se en film å äta nå go mat lr liknande. å för söker komma på nå bra pojknamn som pasar i hopp med dominic men står still. inget som liksom fastnar uch känner mej värdelös *snyft*

• Miraklet09
    Pernillaa skrev 2009-12-27 19:34:48 följande:
    Jag är en 19åring tjej (20år i april) som väntar mitt andra barn med bf den 14/2. Har en son på 4½ sedan tidigare. Bor just nu i Halmstad men ska flytta lite utanför Halmstad till en villa. Har en fästman som är pappa till barnet i magen och ''pappa'' till min tidigare son.
    hej =)
    jag har släkte i halmstad e där lite ofta, kanske kan träffas nån gång?`??
    nu e ijnte dottern så stor ännu men =)
Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!