• joline ellen oliwia

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

Detta är en tråd för oss unga mammor och unga gravida (to.m. 23 år)

Här kan vi dela med oss av förlossnings berättelser, graviditeten, erfarenheter, ung mamma bloggar, tips på namn mm.

Själv heter jag Joline, 19 år, haft 3 missfall och har en ängla son som somnade in 090129.. Nu är jag gravid igen med bf 100223!
    Bor i en 1:a i vasstan i stockholm på 40 kvm men letar nytt(ska på visning nu ^^)

• Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!
  • thomasmamma

hej jag heter fanny. Jag är fyller 20 år i februari och har en son på 8 månader.
    har precis skaffat blogg också thomasmamma.blogg.se
    {#lang_emotions_tongue_out}

• Sunkiissed

Heej!

Förra året, 3 april fick jag ett + på stickan!
    Blev jätteglad, nervös och ja, alla känslor på samma gång.
    Inget planerat men inget vi inte heller hade räknat med, då vi inte skyddade oss på några månader.

Den 13 juni, rul, TVILLINGAR!! Chockad, nervös, spännande , glädje....

Fick bara gå till den 24 aug ( ca 6 veckor innan fick jag veta att det var två )
    och då kom de. I v 24+4. Födelse vikt/längd ca 650/31cm.
    Har legat på sjukhus i 12 veckor men tillslut fick vi komma hem.

Är 90a och tog studenten förra året, mycket har hänt på bara ett år men vi fick iallafall behålla våra barn, Filippa och Liam<3

Skriv gärna till mig i min blogg :)

Kramar!!

• dark baby angel
    SandraLindholm skrev 2010-02-08 15:29:50 följande:
    Heej! Förra året, 3 april fick jag ett + på stickan! Blev jätteglad, nervös och ja, alla känslor på samma gång. Inget planerat men inget vi inte heller hade räknat med, då vi inte skyddade oss på några månader. Den 13 juni, rul, TVILLINGAR!! Chockad, nervös, spännande , glädje.... Fick bara gå till den 24 aug ( ca 6 veckor innan fick jag veta att det var två ) och då kom de. I v 24+4. Födelse vikt/längd ca 650/31cm. Har legat på sjukhus i 12 veckor men tillslut fick vi komma hem. Är 90a och tog studenten förra året, mycket har hänt på bara ett år men vi fick iallafall behålla våra barn, Filippa och Liam<3 Skriv gärna till mig i min blogg :) Kramar!!
    ååå va ärlit med tvillingar:) vill jag me ha
  • Sunkiissed
    dark baby angel skrev 2010-02-08 20:03:16 följande:
    ååå va ärlit med tvillingar:) vill jag me ha
    Ja visst är det mysigt!
    Haha men visst kan man sitta här hemma och bara tänka "ååååhh varför fick jag inte bara EN, det hade varit såååå mycker lättare" :P

Men inte önskar jag bort dem, inte alls :)
    De kommer nog bli lättare när de blir större och kan roa varandra. De är ju bara två månader i utvecklingen då deras BF var 9 Dec :)
  • dark baby angel
    SandraLindholm skrev 2010-02-08 20:41:02 följande:
    Ja visst är det mysigt! Haha men visst kan man sitta här hemma och bara tänka "ååååhh varför fick jag inte bara EN, det hade varit såååå mycker lättare" :P Men inte önskar jag bort dem, inte alls :) De kommer nog bli lättare när de blir större och kan roa varandra. De är ju bara två månader i utvecklingen då deras BF var 9 Dec :)
    oki:) dom va jätte söta. kolla på din blogg. var va det du bodde då?
Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!