• joline ellen oliwia

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

Detta är en tråd för oss unga mammor och unga gravida (to.m. 23 år)

Här kan vi dela med oss av förlossnings berättelser, graviditeten, erfarenheter, ung mamma bloggar, tips på namn mm.

Själv heter jag Joline, 19 år, haft 3 missfall och har en ängla son som somnade in 090129.. Nu är jag gravid igen med bf 100223!
    Bor i en 1:a i vasstan i stockholm på 40 kvm men letar nytt(ska på visning nu ^^)

• Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!
  • thomasmamma
    sweetmc skrev 2010-02-11 22:27:16 följande:
    Ja är ganska säker på att jag vill veta vad det är för kön, men man vet ju aldrig, man kan ju ändra sig:)
    min kille ville jättegärna veta könet och jag var lite osäker i början men sen så tog vi reda på att det var en lite pojke och det är jag jätteglad för. känns som det blir lite mer personligt när vi kunde kalla lillen i magen vid namn redan då :)
  • sweetmc
    thomasmamma skrev 2010-02-12 10:18:56 följande:
    min kille ville jättegärna veta könet och jag var lite osäker i början men sen så tog vi reda på att det var en lite pojke och det är jag jätteglad för. känns som det blir lite mer personligt när vi kunde kalla lillen i magen vid namn redan då :)
    Hehe, ja det är väl lite så jag också tänker, och alla förberedelser är lättare om man vet vad det är för kön:) Hur många barn har du?
  • thomasmamma
    sweetmc skrev 2010-02-12 10:23:18 följande:
    Hehe, ja det är väl lite så jag också tänker, och alla förberedelser är lättare om man vet vad det är för kön:) Hur många barn har du?
    Ja precis. Man vill ju inte bara köpa neutrala grejer. Jag tycker det är jättebra :) Jag har en son på 9 månader :) du då? är det ditt första barn eller har du redan barn?
  • Twinkiie

Nån annan nörd än jag som letar efter "gilla" knappen på FL? :P Känner mig så dum för jag kommer på det hela jävla tiden :P

Grattis sweetmc! =)=)

• janniahlholm

Här är en ung mamma (19) med en underbar dotter på 2 månader :) min älskade Elina.

Det här är det bästa jag någonsin gjort! Fyfan vilken grej! :)
    Grattis till alla bebisar i magen!:D

• Aniwani

hej på er ! :) Såg denna tråd och kände att jag bara är tvungen att skriva. :P är en stolt ung mamma som heter Anna. Blev gravid i september 2008, då jag bara var 18 år. Jag och min sambo var på resa i Grekland och förlovade oss, då jag även blev gravid. Kan det bli mer sagolikt ? ;) Födde en son den 16 Juni  (bara 7 dagar efter balen och 5 dagar efter studenten) som heter Casper.
    Det är helt underbart att vara mamma, och vi planerar redan att försöka bli gravida igen om ca.ett halvår då vi också gifter oss i Cypern. :)

• Tösabiten88

låter för bra för att vara sant :) hehe
    vad skönt att det funkat så bra :9

060914 & 080114 & 090422
  • Aniwani

Jo, jag har väl haft ett jädra flyt bara. Får hoppas att det håller i sig!! :)

Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!