• joline ellen oliwia

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

Detta är en tråd för oss unga mammor och unga gravida (to.m. 23 år)

Här kan vi dela med oss av förlossnings berättelser, graviditeten, erfarenheter, ung mamma bloggar, tips på namn mm.

Själv heter jag Joline, 19 år, haft 3 missfall och har en ängla son som somnade in 090129.. Nu är jag gravid igen med bf 100223!
    Bor i en 1:a i vasstan i stockholm på 40 kvm men letar nytt(ska på visning nu ^^)

• Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!
  • joline ellen oliwia

dark baby angel skrev 2009-12-27 21:20:38 följande:

mår så dålit jut nu:( har ont i höftrerna kan knapt bära in sonen till sin säng när han somnat för höftera kronglat=( ååå skulle värklingen behöva träffa nån å bara se en film å äta nå go mat lr liknande. å för söker komma på nå bra pojknamn som pasar i hopp med dominic men står still. inget som liksom fastnar uch känner mej värdelös *snyft*
    Jag älskar keenan, brandon, Calvin, Chad och Edgaro
    Kanske något tips?
  • Pernillaa
    Miraklet09 skrev 2009-12-27 22:42:41 följande:
    hej =) jag har släkte i halmstad e där lite ofta, kanske kan träffas nån gång?`?? nu e ijnte dottern så stor ännu men =)
    Oh va trevligt :).
    Ja det vore jätte kul att träffas. Du får säga till när du har vägarna förbi. Vart bor du då förresten? :)
  • Miraklet09
    Pernillaa skrev 2009-12-28 09:45:37 följande:
    Oh va trevligt :). Ja det vore jätte kul att träffas. Du får säga till när du har vägarna förbi. Vart bor du då förresten? :)
    värnamo i småland =)
    ca 1.5h med tåget..
    planerar komma efter nyår någon gång där =)
    har ensyster son som e 4.5år, så kankse kan låna honom om man ses någon dag med =)
  • Pernillaa
    Miraklet09 skrev 2009-12-28 10:02:43 följande:
    värnamo i småland =) ca 1.5h med tåget.. planerar komma efter nyår någon gång där =) har ensyster son som e 4.5år, så kankse kan låna honom om man ses någon dag med =)
    Aha :). Ja det kan du ju göra då. Alex gillar dock alla barn så det gör inget om det ''bara'' skulle bli din lilla tös. Jag lär ju vara stor som ett höghus då ;D
  • joline ellen oliwia

dark baby angel skrev 2009-12-28 11:05:03 följande:

jo dom va fina:) men iget som riktigt fastnar. gillar tristan mycket men vet inte
    Det var fint! Men när har du bf? =)
  • mammasangel

Hej! Börjar med att säga, att jag förstår all din sorg, men även din lycka! Är en tjej på 19 år som bor tillsammans med min sambo i Stockholm! Har också haft mf tidigare, och känslan när man plussade igen är obeskrivlig! :)

Nu väntar vi våran lilla tjej till i Mars, och hon är så efterlängtad.
    Lite svårt att hitta tillbaka till tråden, men jag finns på: www.mammasangel.blogg.se om ni vill prata vidare! :)

Skulle vara hur kul som helst med en fika kanske, bolla lite?
    Finns ju flera 'ungaföräldrar' grupper kring stan, men som sagt! har liten inte kommit så är de lite svårt kanske.

Kram och lycka till!

• joline ellen oliwia
    mammasangel skrev 2009-12-28 14:57:25 följande:
    Hej! Börjar med att säga, att jag förstår all din sorg, men även din lycka! Är en tjej på 19 år som bor tillsammans med min sambo i Stockholm! Har också haft mf tidigare, och känslan när man plussade igen är obeskrivlig! :)Nu väntar vi våran lilla tjej till i Mars, och hon är så efterlängtad. Lite svårt att hitta tillbaka till tråden, men jag finns på: www.mammasangel.blogg.se om ni vill prata vidare! :)Skulle vara hur kul som helst med en fika kanske, bolla lite? Finns ju flera 'ungaföräldrar' grupper kring stan, men som sagt! har liten inte kommit så är de lite svårt kanske.Kram och lycka till!
    Jo, vi känns rätt lika i sttet då. Vi förstår varandra vilken lycka det är när man ser plusset.
    Jag väntar en liten dotter 23 februari, är 19 år och bor i stockholm.
    Så vi kanske kan träffas någon dag? =D
Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!