• joline ellen oliwia

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

Detta är en tråd för oss unga mammor och unga gravida (to.m. 23 år)

Här kan vi dela med oss av förlossnings berättelser, graviditeten, erfarenheter, ung mamma bloggar, tips på namn mm.

Själv heter jag Joline, 19 år, haft 3 missfall och har en ängla son som somnade in 090129.. Nu är jag gravid igen med bf 100223!
    Bor i en 1:a i vasstan i stockholm på 40 kvm men letar nytt(ska på visning nu ^^)

• Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!
  • joline ellen oliwia

dark baby angel skrev 2009-12-28 18:59:44 följande:

har den 12 april men om den har lika brottom som sin store bror kommer h*n tidigare
    när födde du förra gången?
  • mammasangel

joline ellen oliwia skrev 2009-12-28 18:54:04 följande:

Jo, vi känns rätt lika i sttet då. Vi förstår varandra vilken lycka det är när man ser plusset. Jag väntar en liten dotter 23 februari, är 19 år och bor i stockholm. Så vi kanske kan träffas någon dag? =D
    Oj! haha, då ligger vi jäkla nära i tiden, har bf den 20 Mars! :)
    Ja men självklart. Läste lite på din tråd på framsidan! var det mest för att provecera eller va den faktiskt på riktigt? lite komisk om inte annat;)
    Men absolut, det skulle verkligen vara jätte roligt.
    Speciellt att vi ligger kring samma vecka också!

Kram!
  • joline ellen oliwia
    mammasangel skrev 2009-12-29 09:13:33 följande:
    joline ellen oliwia skrev 2009-12-28 18:54:04 följande:
    Oj! haha, då ligger vi jäkla nära i tiden, har bf den 20 Mars! :) Ja men självklart. Läste lite på din tråd på framsidan! var det mest för att provecera eller va den faktiskt på riktigt? lite komisk om inte annat;)Men absolut, det skulle verkligen vara jätte roligt. Speciellt att vi ligger kring samma vecka också! Kram!
    Det var det jag tänkte, skulle vara kul om typ våra döttrar blev kompisar osv.

haha, kanske lite både och ^^
    Men min lill tjej äger en armani napp, en armani pyjamas, en burberry body och ett par baby uggs. Klart jag älskar att springa runt på NK, absolut mitt favorit ställe! Är inte exakt lika snobbig som man får bilden av där.
    Men jag älskar märkes saker, gick i privatskola osv.

Tycker jag med, exakt! Idag går jag in i vecka 32, vilken vecka är du i? =)
    Kram!
  • Pernillaa

joline ellen oliwia: Din blogg fungerar inte =/

• joline ellen oliwia
    Pernillaa skrev 2009-12-29 10:01:47 följande:
    joline ellen oliwia: Din blogg fungerar inte =/
    nope.. Tog bort den :D
  • Miraklet09
    Pernillaa skrev 2009-12-28 10:10:27 följande:
    Aha :). Ja det kan du ju göra då. Alex gillar dock alla barn så det gör inget om det ''bara'' skulle bli din lilla tös. Jag lär ju vara stor som ett höghus då ;D
    hej hur går det =)
    såg att de va längesedan vi skrev till varandra

har börjat på babysimm med tösen på 4.5månad =)
    så vi babysimmar i halmstad varje söndagar =)
  • Isabellee

Hejhej.
    Heter Isabelle och har en dotter på 13 månader, Leah.
    Vi bor i hålan Haninge ;)

Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!