• joline ellen oliwia

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

Detta är en tråd för oss unga mammor och unga gravida (to.m. 23 år)

Här kan vi dela med oss av förlossnings berättelser, graviditeten, erfarenheter, ung mamma bloggar, tips på namn mm.

Själv heter jag Joline, 19 år, haft 3 missfall och har en ängla son som somnade in 090129.. Nu är jag gravid igen med bf 100223!
    Bor i en 1:a i vasstan i stockholm på 40 kvm men letar nytt(ska på visning nu ^^)

• Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!
  • snövit8902

ja beklagar verkligen..

va kul att du är gravid igen hoppas verkligen det går bra :)

jag heter andrea är 20år har 2 pojkar emilio 3 år alvin 3månader
    bor i Halmstad med deras pappa :)

• dark baby angel

stakars dej tröst kram!

heter sandra är 20 har en son på 2 år son heter dominic och väntar vårt andra bra som har bf den 12 april. bor med pappan och vi ska flytta till en 4ra. bor i arbrå gävleborgslän

min msn skrollan_5@hotmail.com

• joline ellen oliwia

tack för tröst kommentarerna! Det värsta som kan hända en är att förlora sitt barn!
    När vi plussade så blev vi så himla glada, det var en lycka som spred sig över kroppen!

Kul med andra unga mammor! =)

dark baby angel:
    Vad kul med andra graviditeten, förstår din lill kille då?
    Underbart namn han hade! =)

snövit8902:
    hur berättade du att Emilio skulle få ett små syskon? :D

• snövit8902

vi sa först inget vänta tills magen började synas lite o sa då att mamma ha en bebis i magen och att du ska bli storebror.. han förstod först inte riktigt men sen i slutet kunde han ju känna alla sparkar o så då tyckte han att de va kul och började förstå mer..
    men sen på bb frågade han va vi köpte honom hehe
    då förklara vi att han kommit från mammas mage :)
    lite komplicerat va de

• dark baby angel

hej. jo han för står någolunda. han brukar lägga örat mot magen sen titar han på en å säjer MEN å ler. å för söker mata naven:) tack det var ett av namnen vi fundrade på och när han kom så va hen en dominic bara:)

• joline ellen oliwia

snövit8902:
    Nej vad sött! Det är ju så svårt att förklara för ett litet barn.
    När jag skulle födas var mina syskon 3 år(tvillingar), mamma har berättat att dem trodde jag var en hundvalp :P ^^

dark baby angel:
    Barn är så söta när dem lyssnar på magen mm.
    Okej, verkligen älskade namnet!
    Är båda ni från sverige, namnet är ju lite ''utlänkt''

• dark baby angel

ja vi är från sverige:) men sambon har lite sigenskt i blodet. men det är som om vi får en dotter så kommer hon trolit viss bli döpt till zoe

• joline ellen oliwia

dark baby angel skrev 2009-12-22 08:04:26 följande:

ja vi är från sverige:) men sambon har lite sigenskt i blodet. men det är som om vi får en dotter så kommer hon trolit viss bli döpt till zoe
    Okej :) Aha, för namnet är inte så ''svenskt'' :P Men underbart vackert!
    Det är också vackert, vår flicka kommer få heta Chayenne
  • joline ellen oliwia

joline ellen oliwia skrev 2009-12-22 15:28:38 följande:

dark baby angel skrev 2009-12-22 08:04:26 följande:
    Okej :) Aha, för namnet är inte så ''svenskt'' :P Men underbart vackert!Det är också vackert, vår flicka kommer få heta Chayenne
    Cheyanne *
Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!