Inlägg från: dark baby angel |Visa alla inlägg
  • dark baby angel

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

stakars dej tröst kram!

heter sandra är 20 har en son på 2 år son heter dominic och väntar vårt andra bra som har bf den 12 april. bor med pappan och vi ska flytta till en 4ra. bor i arbrå gävleborgslän

min msn skrollan_5@hotmail.com

• dark baby angel

hej. jo han för står någolunda. han brukar lägga örat mot magen sen titar han på en å säjer MEN å ler. å för söker mata naven:) tack det var ett av namnen vi fundrade på och när han kom så va hen en dominic bara:)

• dark baby angel

ja vi är från sverige:) men sambon har lite sigenskt i blodet. men det är som om vi får en dotter så kommer hon trolit viss bli döpt till zoe

• dark baby angel

oki lägger till dej en då jag:) vad ska ni gö under jul? jag ska ner till södertälje i januari nån gång å hälsa på pappa min.

• dark baby angel

nej har inte träffat han på över 2 år vi blev osamms sist jag var nere å då va domi bara 4 mån så hans morfar har inte set ha i värkliga livet sen dess mer en på kort.

• dark baby angel

God jul alla:) hoppas ni får en härlig jul. ska in till mamma nu och ficksa me jultårtan. (kommer bild sen) vi ska fira hemma hon min mormor o morfar i år:) va hemma här föra året. ska bli kul.

• dark baby angel

mår så dålit jut nu:( har ont i höftrerna kan knapt bära in sonen till sin säng när han somnat för höftera kronglat=( ååå skulle värklingen behöva träffa nån å bara se en film å äta nå go mat lr liknande. å för söker komma på nå bra pojknamn som pasar i hopp med dominic men står still. inget som liksom fastnar uch känner mej värdelös *snyft*

Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!