Tack för rapport om läget, Popcornpysen, hoppas nu det går relativt snabbt tills ni är hemma.
Nu börjar det ju närma sig för flera stycken
, så snart ploppar det ut bebisar.
Jag är lite avudsjuk på er som får välja tjejnamn, jag som hade så många fina förslag.... är dock helt nollställd på pojknamn, men det tycker sambon är desto roliga (pojknamn alltså) så han har förslag så det räcker.
Idag var jag hos BM, allt såg bra ut förutom att magen nu ligger på 32cm i v 37+4, precis på underkant........ hon tror att han kanske är lite liten. Han var i alla fall fixerad och det kunde också förklara att magen inte direkt växer. Min kompis undrade vad jag menar med att jag hade liten mage..... då min mage är jättestor och pekar rätt ut
. Killen är väldigt aktiv i alla fall, igår kväll sprattlade han runt som en vilde med sina ben.
Igår när jag skulle hem var det fullt på bussen som alltid och då var det en tjej med en bebis i knät som satt på en inneplats som erbjöd mig sin plats......... tackade nej då det funkar fint för mig att stå, men det kändes lite fånigt att hon av alla var den som erbjöd sin plats, men hon visste väl vad det innebar att vara gravid.......