Forts. VI som plussade efter ivf i Maj/Juni Del 3
Jag har gått upp 18 kg , är inne i en "väldigt lätt att gråta" period så vågen gör ju inte det hela bättre. Fröken Lyckig vilken snäll man du har, min sambo börjar tycka att jag småäter mycket och det är om jag äter tre pepparkakor på kvällen
. Tror han är lite irriterad på att han själv gått upp några kilon av julmaten och att han inte kan låta bli pepparkakorna som finns hemma, han är betydligt striktare i kosten medans jag tycker pepparkakor och must hör julen till............
Är med i en hälsostudie så igår var jag på undersökning där man kollade midjemått, BMI, fett %, låg betydligt över normalkvinnan på allt men det var ju väntat . Gjorde också hörselprov och det tyckte Harry var lite tveksamt, började sparka som sjutton och störde min koncentration.
Idag har jag varit hos BM och allt såg bra ut, hon sa att jag inte behöver tar äggvita och järnvärde förän v 37 om jag inte har högt blodtryck eller hade dåligt järnvärde i v 25.
Hon så att Harry hade sjunkigt lite längre ner, inte fixerad men på väg dit. Fick också veta att vi blir igångsatta om vi inte föder innan v 41+0.
Nu hickar Harry för fullt........