• Freddan

När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

• Svar på tråden När var du världens sämsta knull?
  • Anonym

hade hängt på en tjej hem,, (körde bil var nykter,,,) fikade och kollade film,, senare på natten så blir det hångel och ligger där tillslut och slickar henne,, så ringer min tel 3 på natten,,,, har så jag hör vem som ringer,,, min 25 åriga kvinnliga kusin,, måste vara viktigt tänker jag,, ursäkta 1 minut och jag svarar,,,, hon skulle hem från krogen,, och mådde as,, hade spytt och grinandes frågade om jag kunde hämta henne,,, japp,,, släkten går ju först,, ursäkta säger jag till tjejen,,, medan hon fortfarande ligger med benen isär,, jag måste hämta min kusin,,,,
    tar mina saker och går,,,,
    undrade just då vad hon egentligen trodde,,,,,
    men det mest komiska är att hon ringde senare och frågade när vi skulle fortsätta...

• Anonym (Hotellspyerskan)

Jag var i Aiya Napa... jag kände mig som drottningen över hela landet!
    Sexig som fan var jag... och full...

Vi var på grabbarnas och det var midsommarafton..som sagt skit full var jag efter att ha shottat en massa sprit. Självförtroende hade jag och jag hade spanat in en kille där länge under hela dagen. Till slut så fick jag tag i honom och antagligen var han intresserad av mig också..Så han ville bjuda mig på något att dricka omedveten om att jag var dyngrak.. sitter där och frågar om jag kanske vill ha ett glasvatten istället..
    Men men efter vattnet så skulle vi bege oss hem.. till hans hotell (kunde slutat illa om det var fel person men tur så var han en snäll kille) Och han hade väll tänkt att ta "hand" om mig... Vi kommer in på hans rum och jag känner för att kräkas ÖVER HELA HANS RESVÄSKA OCH SÄNG .... Tur som fan hann han stänga lockat så kläderna klarade sig .. toaletten var rejält nerspydd .. han ställde mig i duschen med kläderna på..
    Jag deckade i hans säng "halvnaken" ...smet hem till mitt hotell på morgonen klockan 06.00 .. vill aldrig mer se killen.. skämdes ögonen ur mig!

Dagen efter på stranden ..VEM F*N ligger inte framför min solstol? Jo killen.. ush ..han kom fram till mig och frågade - Mår du lite bättre idag?

USH..ville sjunka under jorden:(

Men vi fortsatte träffades under hela semestern och lite hemma också.. så något bra fick jag med mig..:)

• Anonym

Jag har aldrig varit ett dåligt knull!

• Anonym

Jag har förmodligen varit världens sämsta knull många gånger. I alla fall med mitt ex.
    I stort sett alla gånger vi låg med varandra var det super dåligt o det berodde nästan alltid på mig.
    Jag mest bara låg där som en död fisk och kollade upp i taket. Vet att jag brukade planera vad jag skulla ha på mig dagen efter och vad jag skulle göra i helgen o.s.v. Var helt ointresserad av sexet. Stackars kille!

Problemet låg i mig, att jag inte ville ha sex för att jag helt enkelt inte tyckte det var så skoj.. Hade en riktigt nere-period när det gällde sex :P

Konstigt nog vill han fortfarande ligga med mig, sjukt knepigt. För det lär varit det sämsta han varit med om ;)

• linjes

Pst har aldrig varit ett dåligt knull,jag gillar sex

• Anonym (tjej23)

haha.. ! kul tråd..

känner igen mig i det där med ung och osäker när det bara handlade om att vara snygg i sängen, det liksom låste sig och man låg bara still och lät killen göra allt jobb.. lagom kul för dom kanske..

Iallafall, en gång red jag en kille riktigt aggressivt o hanva stenhård, jag juckade så att jag den kom snett och jag nästan "bröt av" kuken på honom. Det gjorde tydligen riktigt ont.. sen har jag lyckats bita och komma åt med tänderna under avsugning, innan jag fick in tekniken ;) Övning ger färdighet eller?

Ett litet festivalminne: gjorde en kille as kåt en hel kväll med att viska snusk o va ja skulle göra med honom senare.. slutade med att jag var så full att jag låg stilla och allt snurra, han fick göra allt, sedan spyr jag i hans tält samt säger innan jag kryper ur tältet: Jag tar dina två öl här.. Hejdå !

• Anonym (tjej)

har inte läst hela tråden , men svarar iaf =)
    den gången jag var sämst i sängen så var jag lite full, sambon och jag skulle ha det lite skönt..och jag somnar mitt i allt..
    hmm pinsamt..men vi är tillsammans än idag =)

• Anonym

Första gången jag skulle ha sex med min sambo var jag 17 (han 18). Vi låg i soffan och var askåta och helt plötsligt började jag asgarva. Vet egentligen fortfarande inte varför men jag låg och garvade i typ 10 minuter. Han blev sån nervös och slutade efter någon minut och jag bara fortsatte.

• ezah
    Disan skrev 2009-11-30 15:30:39 följande:
    Helt garanterat alla de gånger jag har ställt upp fastän jag eg inte velat. När man bara har legat stilla på rygg och tittat upp i taket och hoppats på att det snart skall vara över. Haha, varför vill man ens ha sex med en sådan tråkmåns??
    what she said.
  • SaraMaria

Ånej jag måste svara
    1. "död fisk fenomenet".
    har gjort den ett par gånger och det blir ju så tråkigt. Varför går man ens med på det? Detär så svårt att säga nej...

2. Död fisk som stönar högt, rycker sliter och låtsas att det är sååå skönt!!
    Killen slaknar efter ett tag och undrar kanske varför min så höga stön försvann på 2 sek och byttes ut av en väldigt trött min.... ( med sprucken hud i fittan som tack)

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?