När var du världens sämsta knull?
har ju redan skrivit när jag var heelt sämst i den förra tråden men jag kör väl en repris...
Det absolut sämsta måste ha varit jag själv när jag blev uppraggad av dåvarande presidenten i Brödraskapet.
Jag dissade han några gånger under kvällen och försökte va cool men eftersom jag blev lite smickrad och gillar bad boys så kunde jag inte låta bli att följa med hem.
Till saken hör att jag var så jävla full (han med hoppas jag) och när han skulle köra in kuken så minns jag att jag tänkte "jävlar va stor den är" och sen fick jag black-out. Vaknade tidigt morgonen efter och mindes inte om vi knullat eller om jag däckat innan han fick in den eller om jag till och med somnat mitt i hehe.
Jag smet hem innan han vaknade, men tro mig, han ringde dan efter! hahaha. Han måste ha varit bra tänd på mej fast jag bar mig åt som en idiot. Garvar så jag håller på att dö när jag skriver hahha.
Jag kan ju tillägga att jag vaknade sådär tidigt på morgonen av att jag fes jättehögt så jag väckte mig själv, haha, tur att han inte vaknade...