• Freddan

När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

• Svar på tråden När var du världens sämsta knull?
  • typexempel
    inyourface skrev 2009-12-01 23:09:37 följande:
    Anonym (ONT!) skrev 2009-12-01 21:25:10 följande: ingen kille "råkar" köra in den i fel hål. dom vet.
    Jag har råkat, min tjej red mig, fast baklänges, sittandes på en stol, så när hon lyfte upp rumpan och tryckte ner den så hade ballen åkt ut och så tryckte hon ner av misstag. Kan säga att det inte blev mer sex då, nog för att hon gillar analsex, men inte forcerat sådär.
  • Anonym

har hänt 3 gånger här...är man våt o knullar hårt snabt och så så är de lätt o träffa fel för killen. Började grina alla gånger för de gör så jävlans ONT!!!

• LillaTanten

Jag var världens sämsta ligg den gången vi fick för oss att vi skulle ha sex, trots att jag mensade rejält. Det kändes som en helt okej grej, ända till vi var igång - då låg jag där platt på rygg som en rödspätta (!), vägrade byta ställning för att jag inte ville bloda ner överallt och funderade mest på HUR mycket jag blödde, om det skulle gå igenom handduken, om det skulle bli fläckar på bäddmadrassen, hur jag isf skulle få bort dem osv. Milt sagt oinspirerad med andra ord....

• Anonym (hahaha)

Minns en gång jag hade analsex med någon ONS som var dryg men jag ville ha sex med honom ändå och sedan efter ett tag blev jag less på honom och sedan när han tog ut kuken så sprutade det bajs över honom (helt oavsiktligt faktiskt) och han blev chockad och jag skrattade så jag nästan dog och sa "skit ska skit ha" och så klädde jag på mig och gick när han tvättade av sig i badrummet. Hans kompis skrattade också. (Det var en trekant).

• Me o Mike

Det där tror jag inte ett SKIT på!!

Anonym (hahaha) skrev 2009-12-02 13:42:44 följande:

Minns en gång jag hade analsex med någon ONS som var dryg men jag ville ha sex med honom ändå och sedan efter ett tag blev jag less på honom och sedan när han tog ut kuken så sprutade det bajs över honom (helt oavsiktligt faktiskt) och han blev chockad och jag skrattade så jag nästan dog och sa "skit ska skit ha" och så klädde jag på mig och gick när han tvättade av sig i badrummet. Hans kompis skrattade också. (Det var en trekant).
  • Anonym (ONT!)
    inyourface skrev 2009-12-01 23:09:37 följande:
    Anonym (ONT!) skrev 2009-12-01 21:25:10 följande: ingen kille "råkar" köra in den i fel hål. dom vet.
    jo han hade hela utanför och stötte på väldigt snabbt och hårt, så träffa han fel hål av misstag. jag flög ju upp så fort att jag tror inte han hann reflektera över vad som hade gått fel. :)
  • Anonym (hoppsan)

Jag var säkert inte kass för de andra men min sämsta insats ur personlig synvinkel var nog när jag var med om min första (och enda) trekant men var så full att jag inte minns ett enda jävla skit.
    Kankse lika bra iofs eftersom det var med min bästa kompis och hennes man

• Anonym (ööö)

När jag efter en stund fick ångest över att jag eg datade en annan kille så jag klev av och sa tack och hej. (efter att det hade gått för mig men inte för honom)

• billy hill

När jag fick en tjej att lämna sin kille som hon varit ihop med ett halvår, efter att jag haft sex med henne och insätt vilken jobbig människa hon var sa jag bara att det här kommer inte att funka.

Då var jag nog världens sämsta knull.

• Anonym (ONT!)
    inyourface skrev 2009-12-01 23:33:43 följande:
    Jag kan inte se för allt i världen att man skulle kunna missa. Men okej. Det finns ju idioter som inte ser eller känner skillnad på röv och fitta. Men det är sorgligt. Jag antar att hon tänkte ha sex med en sådan idiot.
    han va absolut ingen idiot och han va jättebra i sängen och vi va kk typ 3 år. detta va bara ett misstag och att det råkade bli fel då han körde på snabbt och hårt.. han visste exakt hur min fitta såg ut och andra hålet med förståss hihi. men det gick lite för fort bara..
    Jag fortsatte ha sex med honom och vi hade det super skönt torts detta misstag.
Svar på tråden När var du världens sämsta knull?