Inlägg från: Anonym (ONT!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ONT!)

När var du världens sämsta knull?

jag var 17 år.
    Hade sex som vanligt med mitt KK som jag haft i två år minst. vi hade rökt på och allt va som vanligt. han va stor om man så säger, och så gick allt lite väl snabbt och när han böjde mina ben bakåt, så skuter han in den och träffar helt fel hål.. säger bara ajajajajaaaaa. och kastar mig upp ur sängen och in på toa. började blöda ganska ordentligt och när jag sedan kom tillbaka in så sitter han på sängen och frågar vad som hände... jag skämdes sååå mycket och tyckte det va pinsamt, men sa endå vad som va fel och hans min kommer jag aldrig att glömma...
    det blev inget mer sex den dagen och jag höll mig hemma dagen efter, då jag knappt kunde gå.

• Anonym (ONT!)
    inyourface skrev 2009-12-01 23:09:37 följande:
    Anonym (ONT!) skrev 2009-12-01 21:25:10 följande: ingen kille "råkar" köra in den i fel hål. dom vet.
    jo han hade hela utanför och stötte på väldigt snabbt och hårt, så träffa han fel hål av misstag. jag flög ju upp så fort att jag tror inte han hann reflektera över vad som hade gått fel. :)
  • Anonym (ONT!)
    inyourface skrev 2009-12-01 23:33:43 följande:
    Jag kan inte se för allt i världen att man skulle kunna missa. Men okej. Det finns ju idioter som inte ser eller känner skillnad på röv och fitta. Men det är sorgligt. Jag antar att hon tänkte ha sex med en sådan idiot.
    han va absolut ingen idiot och han va jättebra i sängen och vi va kk typ 3 år. detta va bara ett misstag och att det råkade bli fel då han körde på snabbt och hårt.. han visste exakt hur min fitta såg ut och andra hålet med förståss hihi. men det gick lite för fort bara..
    Jag fortsatte ha sex med honom och vi hade det super skönt torts detta misstag.
  • Anonym (ONT!)
    inyourface skrev 2009-12-02 16:14:16 följande:
    Anonym (ONT!) skrev 2009-12-02 14:30:21 följande: okej, men dåså :D bra att han hittade rätt sen ;)
    absolut även om analsex också e trevligt men inte på det sättet bara.. hihi
  • Anonym (ONT!)
    inyourface skrev 2009-12-02 18:01:05 följande:
    Anonym (ONT!) skrev 2009-12-02 16:24:46 följande: har faktiskt bara provat det en gång, och jag tyckte det kändes obehagligt bara, som om jag var bajsnödig. Vi vill i för säg prova igen men vet i fan om man vågar. man kan inte slappna av ju. tänkte bara på "hoppas jag inte bajsar ner sängen", det är inte så tändande precis :D
    nej då det gör man inte. Jag ville själv inte ha det förut, för jag tycket det gjorde ont och kändes obehagligt. Sen gav jag fan på att jag måste prova att få in hela kuken 1 gång iaf, tyckte jag inte om det efter det så skulle jag inte ha det igen. Använde massa glidmedel och hade haft skönt sex och smek vanligt att tag först tills jag bad honom ta mig där bak. han vände runt mig och jag försökte slappna av och han tog det lugnt in,ut,in ut, tills den gled in av sig själv nästan, och kommer man bara förbi där det gör som ondast och när han väl va inne med hela, så va det grymt skönt.. älskar det numera
    kör på bara. och slappna av.
Svar på tråden När var du världens sämsta knull?