• Freddan

När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

• Svar på tråden När var du världens sämsta knull?
  • Anonym (onaj onaj)

Precis i början när jag dejtade min nuvarande så var han ute på krogen och ringde såklart och ville komma och hälsa på när de stängde, jag vart sur över att bli väckt men sa ändå ja.

det var en sån där dag när man känner sig fet ful och äcklig, jag gillar mig själv till 99% annars men fan ibland har man skittdagar, jag hde myskläder och var osminkad och trött, skulle ha sagt nej egentligen.

När han kommer är han ganska bra på trycket och jag är inte alls sugen, men vi lyckas väl lura till det ändå och jag tyckte bara att jag var ful, så det är nog min sämsta insats. Kunde inte leva mig in i det och kände mig som en död sill.
    Jag tänkte bara hela tiden på hur oatraktiv jag kände mig och kunde inte slappna av alls, usch.

Det gör jag inte om.

• inyourface

Anonym (ONT!) skrev 2009-12-02 14:30:21 följande:

han va absolut ingen idiot och han va jättebra i sängen och vi va kk typ 3 år. detta va bara ett misstag och att det råkade bli fel då han körde på snabbt och hårt.. han visste exakt hur min fitta såg ut och andra hålet med förståss hihi. men det gick lite för fort bara.. Jag fortsatte ha sex med honom och vi hade det super skönt torts detta misstag.
    okej, men dåså :D bra att han hittade rätt sen ;)
  • Anonym (ONT!)
    inyourface skrev 2009-12-02 16:14:16 följande:
    Anonym (ONT!) skrev 2009-12-02 14:30:21 följande: okej, men dåså :D bra att han hittade rätt sen ;)
    absolut även om analsex också e trevligt men inte på det sättet bara.. hihi
  • inyourface

Anonym (ONT!) skrev 2009-12-02 16:24:46 följande:

absolut även om analsex också e trevligt men inte på det sättet bara.. hihi
    har faktiskt bara provat det en gång, och jag tyckte det kändes obehagligt bara, som om jag var bajsnödig. Vi vill i för säg prova igen men vet i fan om man vågar. man kan inte slappna av ju. tänkte bara på "hoppas jag inte bajsar ner sängen", det är inte så tändande precis :D
  • Anonym (ONT!)
    inyourface skrev 2009-12-02 18:01:05 följande:
    Anonym (ONT!) skrev 2009-12-02 16:24:46 följande: har faktiskt bara provat det en gång, och jag tyckte det kändes obehagligt bara, som om jag var bajsnödig. Vi vill i för säg prova igen men vet i fan om man vågar. man kan inte slappna av ju. tänkte bara på "hoppas jag inte bajsar ner sängen", det är inte så tändande precis :D
    nej då det gör man inte. Jag ville själv inte ha det förut, för jag tycket det gjorde ont och kändes obehagligt. Sen gav jag fan på att jag måste prova att få in hela kuken 1 gång iaf, tyckte jag inte om det efter det så skulle jag inte ha det igen. Använde massa glidmedel och hade haft skönt sex och smek vanligt att tag först tills jag bad honom ta mig där bak. han vände runt mig och jag försökte slappna av och han tog det lugnt in,ut,in ut, tills den gled in av sig själv nästan, och kommer man bara förbi där det gör som ondast och när han väl va inne med hela, så va det grymt skönt.. älskar det numera
    kör på bara. och slappna av.
  • Me o Mike

Ja det är faktiskt najs!!

(usch, förstår inte varför jag sitter o skriver sånt här när jag inte är anonym)

Anonym (ONT!) skrev 2009-12-03 10:16:27 följande:

nej då det gör man inte. Jag ville själv inte ha det förut, för jag tycket det gjorde ont och kändes obehagligt. Sen gav jag fan på att jag måste prova att få in hela kuken 1 gång iaf, tyckte jag inte om det efter det så skulle jag inte ha det igen. Använde massa glidmedel och hade haft skönt sex och smek vanligt att tag först tills jag bad honom ta mig där bak. han vände runt mig och jag försökte slappna av och han tog det lugnt in,ut,in ut, tills den gled in av sig själv nästan, och kommer man bara förbi där det gör som ondast och när han väl va inne med hela, så va det grymt skönt.. älskar det numera kör på bara. och slappna av.
  • Anonym

Skumma frågor har jag nog gett ifrån mig rätt ofta. Dåliga skämt än mer (jag och sambon är extremt bra på sådant...)

Somnat tonvis med gånger (mitt under med.. men främst i förspelet).

Kommit -> blivit torr -> slutat

• Anonym (sexy)

Jag och sambon små myste lite i sängen kläderna hade åkt av och jag gled in henne efter en stund kände jag att jag inte kunde behålla ståndet utan att öka takten det hela slutade med att sprutade med halv slak kuk

• Freddie K

Det var för tre år sen. Jag var så himla nervös då jag inte hade legat på ett bra tag och vi kände knappt varandra. Det hela slutade med att vi fick avbryta. Snacka om att hon var besviken. Skäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Kirenaj68
    Freddan skrev 2009-11-30 12:01:20 följande:
    När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

Hmmm..... Typ aldrig. Då räknar jag förstås inte med debuten som 16-åring då det blev lite fippel och fummel.
Svar på tråden När var du världens sämsta knull?