Inlägg från: inyourface |Visa alla inlägg
  • inyourface

När var du världens sämsta knull?

Freddan skrev 2009-11-30 12:28:08 följande:
    Kan väl avslöja ett mindre lyckat sexäventyr. Bearbetade en tjej på en dejtingsajt under en längre tid och vi pratade ofta och mycket om sex. Till slut hade jag lyckats charma henne tillräckligt för att en träff. Hon skulle komma hem till mig och stanna kvar hela helgen och vi skulle helt enkelt ha ett rejält sexäventyr. Jag städade, planerade mat, bytte lakan etc etc. Jag var otroligt laddad och befann mig i ett otroligt förväntasfullt kåt tillstånd. Jag skulle möta henne på tågstation. Väl där var det hon som hittade mig först och när jag såg henne så rasade allt. Hon var inte vad jag hade förväntat mig. Inte i närheten. Tvärtom så långt ifrån man kunde komma. Jag hade helt enkelt lurat mig själv och byggt upp en falsk bild av henne. Men jag kände ändå ett ansvar att hålla vad jag lovat plus att hon åkt tåg en satans massa timmar, så jag tänkte att det här kanske går att lösa på ngt sätt. Men icke. Trots fyra försöka under helgen så blev det totalt fiasko. Jag kunde helt enkelt inte leverera. Inte ens halvleverera. Hon åkte hem på lördagen istället för söndagen.
    får man fråga vad för bild du fantiserat upp om henne, och vad som faktiskt var sant`:D
  • inyourface

När jag var yngre, runt 15, (hade blivit av med oskulden för ett tag sedan) träffade jag en kille som jag snabbt började dejta. allt gick bra tills vi skulle ha sex. han insisterade på att jag skulle rida fast jag inte ville. (brukar få så jävla ont för jag slår i livmodertappen hela tiden). men han tjatade. slutade med att jag red honom så sjukt försiktigt att ingen av oss kände ett dugg. då var jag ett ganska kasst ligg. :D

• inyourface

Anonym (ONT!) skrev 2009-12-01 21:25:10 följande:

jag var 17 år. Hade sex som vanligt med mitt KK som jag haft i två år minst. vi hade rökt på och allt va som vanligt. han va stor om man så säger, och så gick allt lite väl snabbt och när han böjde mina ben bakåt, så skuter han in den och träffar helt fel hål.. säger bara ajajajajaaaaa. och kastar mig upp ur sängen och in på toa. började blöda ganska ordentligt och när jag sedan kom tillbaka in så sitter han på sängen och frågar vad som hände... jag skämdes sååå mycket och tyckte det va pinsamt, men sa endå vad som va fel och hans min kommer jag aldrig att glömma... det blev inget mer sex den dagen och jag höll mig hemma dagen efter, då jag knappt kunde gå.
    ingen kille "råkar" köra in den i fel hål. dom vet.
  • inyourface
    Anonym skrev 2009-12-01 23:14:31 följande:
    varför skulle man inte kunna råka det? hålen ligger trotts allt väldigt nära är man oförsiktig så..
    Jag kan inte se för allt i världen att man skulle kunna missa. Men okej. Det finns ju idioter som inte ser eller känner skillnad på röv och fitta. Men det är sorgligt. Jag antar att hon tänkte ha sex med en sådan idiot.
  • inyourface

Anonym (ONT!) skrev 2009-12-02 14:30:21 följande:

han va absolut ingen idiot och han va jättebra i sängen och vi va kk typ 3 år. detta va bara ett misstag och att det råkade bli fel då han körde på snabbt och hårt.. han visste exakt hur min fitta såg ut och andra hålet med förståss hihi. men det gick lite för fort bara.. Jag fortsatte ha sex med honom och vi hade det super skönt torts detta misstag.
    okej, men dåså :D bra att han hittade rätt sen ;)
  • inyourface

Anonym (ONT!) skrev 2009-12-02 16:24:46 följande:

absolut även om analsex också e trevligt men inte på det sättet bara.. hihi
    har faktiskt bara provat det en gång, och jag tyckte det kändes obehagligt bara, som om jag var bajsnödig. Vi vill i för säg prova igen men vet i fan om man vågar. man kan inte slappna av ju. tänkte bara på "hoppas jag inte bajsar ner sängen", det är inte så tändande precis :D
Svar på tråden När var du världens sämsta knull?