• Freddan

När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

• Svar på tråden När var du världens sämsta knull?
  • Anonym
    Freddan skrev 2009-11-30 15:22:25 följande:
    Jösses. Du låter som ett stabilt knull.. :)
    Hahah sjukt hur sorlig man kan va på fyllan! Men de kul att man kan blicka tillbaka o skratta åt det....även om de kanske egentligen e jävligt tragiskt hahahah
  • Me o Mike

Men fy. Jag tycker snarare det var HAN som var tragisk som lät dig ligga och spy åt sidan bara och samtidigt fortsätta fjöla dig!!

Anonym skrev 2009-11-30 15:28:50 följande:
    Hahah sjukt hur sorlig man kan va på fyllan! Men de kul att man kan blicka tillbaka o skratta åt det....även om de kanske egentligen e jävligt tragiskt hahahah
  • Disan

Helt garanterat alla de gånger jag har ställt upp fastän jag eg inte velat. När man bara har legat stilla på rygg och tittat upp i taket och hoppats på att det snart skall vara över.

Haha, varför vill man ens ha sex med en sådan tråkmåns??

Life sucks and then you die
  • Anonym

Zack o Bella skrev 2009-11-30 15:29:43 följande:

Men fy. Jag tycker snarare det var HAN som var tragisk som lät dig ligga och spy åt sidan bara och samtidigt fortsätta fjöla dig!!
    Hahha det e sant...men jag undrar så här i efterhand om han regristrera att jag spydde eller han bara va så satans full han med..
  • Anonym

Någon gång har det väl hänt att jag legat som en trasdocka under akten, då jag varit för berusad. ...varför vill man ligga med en tjej som i det närmaste är utslagen? Dåligt ligg, javisst, men man får skylla sig själv då om det duger att tömma sig i en halvt medvetslös person.

• Anonym (anonym.anonym.)

å fel namn har man också sagt några gånger. Men helt ärligt, hur jävla lätt är det att komma ihåg ett namn man hört en gång tre timmar tidigare?

• Floriano Lutrell
    Anonym skrev 2009-11-30 12:30:35 följande:
    Haha jag dricker ju ö lmed dom tuffa grabbarna så det blir mycket kolsyra under en kväll. Drinkar och vin är till för dom finare brudarna haha
    Att ingen bjöd dig på lite uppåt då så du lyckades hålla dig vaken under sexet. Svagt.
  • inyourface
    Freddan skrev 2009-11-30 12:28:08 följande:
    Kan väl avslöja ett mindre lyckat sexäventyr. Bearbetade en tjej på en dejtingsajt under en längre tid och vi pratade ofta och mycket om sex. Till slut hade jag lyckats charma henne tillräckligt för att en träff. Hon skulle komma hem till mig och stanna kvar hela helgen och vi skulle helt enkelt ha ett rejält sexäventyr. Jag städade, planerade mat, bytte lakan etc etc. Jag var otroligt laddad och befann mig i ett otroligt förväntasfullt kåt tillstånd. Jag skulle möta henne på tågstation. Väl där var det hon som hittade mig först och när jag såg henne så rasade allt. Hon var inte vad jag hade förväntat mig. Inte i närheten. Tvärtom så långt ifrån man kunde komma. Jag hade helt enkelt lurat mig själv och byggt upp en falsk bild av henne. Men jag kände ändå ett ansvar att hålla vad jag lovat plus att hon åkt tåg en satans massa timmar, så jag tänkte att det här kanske går att lösa på ngt sätt. Men icke. Trots fyra försöka under helgen så blev det totalt fiasko. Jag kunde helt enkelt inte leverera. Inte ens halvleverera. Hon åkte hem på lördagen istället för söndagen.
    får man fråga vad för bild du fantiserat upp om henne, och vad som faktiskt var sant`:D
  • Anonym (äckel!)

Äckelvarning!:

Var på krogen med vännerna. Där står han, en kille jag flirtat med år tidigare. Vi hade inte setts på 3 år och nu tänkte jag att jag skulle få med honom hem. Jag drack mängder med sprit för att riktigt våga släppa på alla hämningar. Raggandet gick super snart var vi hemma hos honom. Jag var stupfull, han var inte riktigt lika full tyvärr. Vi får av oss alla kläder och när han väl ska föra in den tar det liksom stopp. Han försöker igen och igen och jag fattar verkligen inte. Han fick in lite mer än ollonet men sen tog något emot. Då minns jag plötsligt att jag har mens och har inne en tampong. Jag kan verkligen inte med att säga något men när han drar ut den igen har tampong snöret fastnat runt ollonet på honom och han lyckas dra ut hela tampongen som nu blodig och äcklig dinglar runt hans snopp. Jag sprang och låste in mig på toaletten. Det tog lång stund innan jag kom ut. Jag tog mina kläder och sprang. Utan ny tampong inne!

Gick rätt bra ändå, idag är vi gifta med 2 barn men det tog ett bra tag innan jag såg honom igen. Han skrattar gott åt detta idag, inte jag. Inte än!

• challe 1

Jag var sämsta knullet när jag skulle sexa med min nuvarande sambo för första gången. Jag var kastrull full och somnade innan jag ens fått av honom kalsongerna. Så det räknas kanske knappast som knull.

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?