Freddan skrev 2009-11-30 12:28:08 följande:
Kan väl avslöja ett mindre lyckat sexäventyr. Bearbetade en tjej på en dejtingsajt under en längre tid och vi pratade ofta och mycket om sex. Till slut hade jag lyckats charma henne tillräckligt för att en träff. Hon skulle komma hem till mig och stanna kvar hela helgen och vi skulle helt enkelt ha ett rejält sexäventyr. Jag städade, planerade mat, bytte lakan etc etc. Jag var otroligt laddad och befann mig i ett otroligt förväntasfullt kåt tillstånd. Jag skulle möta henne på tågstation. Väl där var det hon som hittade mig först och när jag såg henne så rasade allt. Hon var inte vad jag hade förväntat mig. Inte i närheten. Tvärtom så långt ifrån man kunde komma. Jag hade helt enkelt lurat mig själv och byggt upp en falsk bild av henne. Men jag kände ändå ett ansvar att hålla vad jag lovat plus att hon åkt tåg en satans massa timmar, så jag tänkte att det här kanske går att lösa på ngt sätt. Men icke. Trots fyra försöka under helgen så blev det totalt fiasko. Jag kunde helt enkelt inte leverera. Inte ens halvleverera. Hon åkte hem på lördagen istället för söndagen.
får man fråga vad för bild du fantiserat upp om henne, och vad som faktiskt var sant`:D