• Freddan

När var du världens sämsta knull?

Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång.

Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner".

Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".

• Svar på tråden När var du världens sämsta knull?
  • blondinen

Jag hade träffat en kille ett bra tag. Vi klickade riktigt bra, och hade jätteskoj tillsammans. Vi bestämde oss för att ha sex, han hade inte haft sex på över två år, och jag hade inte haft det på några månader. Vi började ha sex, och jag tappade lusten. Jag red honom, så jag klev av honom och sa att jag inte orkade mer. Han sa att han kunde göra arbetet. Jag skrek: Nej, jag ska sova nu! Du kan runka eller något. Han: Snälla jag ber dig, jag kommer snart, jag lovar. Jag bara: Är du trög eller, jag ska sova! Jag vände mig om och somnade. HAHA

• Anonym
    Freddan skrev 2009-11-30 12:01:20 följande:
    Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång. Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner". Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".
    samma gånger som de andra varit dåliga (nästan). jag var ju rt tdöd nr min partner var det med...
  • Anonym (*skäms*)

ujujuj, har ju en som jag skäms så mycket för att jag knappt vågar skriva den anonymt...

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Anonym (*skäms*) skrev 2009-12-01 00:25:36 följande:

ujujuj, har ju en som jag skäms så mycket för att jag knappt vågar skriva den anonymt...
    *håller handen*

Se så du ska se att det kommer kännas så mycket bättre bara du lättar på hjärtat
  • Anonym (*skäms*)

det får bli en cliffhanger, nu måste jag sova (och samla mod...)

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Anonym (*skäms*) skrev 2009-12-01 00:30:46 följande:

det får bli en cliffhanger, nu måste jag sova (och samla mod...)
    Mäh! *besviken*
  • Anonym

somnat under sexakten några gånger...
    En gång rät tnyldigne låg vi och petade på varandra i timmar. men det gick liksom int enär vi försökte ha sex. pillade lite mer och gav upp.

min man har berättat om det värsta sexet han haft med mig (vilekt dock var värre än övrigas med...). Mitt under galskriker jag "AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!".
    i början fick jag rätt ofta ont när vi hade sex.. hmm... inte så sexigt direkt

• Anonym (................)

Jag och en gammal pojkvän låg och hade förspel.
    Han var nere och slickade.
    O jag SOMNADE!!!!!!!!!!!
    Hade tagit sömnpiller innan men trodde inte att jag skulle somna DÅ...
    Han påpekade ju detta dan efter...{#lang_emotions_embarassed}

• Linda Famillia

haha vilka roliga svar en del!

hm..............
    när va jag sämst............
    vet inte.. måste vart nångång jag blivit totalt ointresserad o börjat tänka på annat under sexet... inte för det egentligen va nå fel.. men varit disträ..
    ja jag pajade sex en gång.. han hade hållt på i timmar o jag hade kommit antal gånger o jag säger bara tills slut åt han i ren frustration om det inte NÅN GÅNG SKA KOMMA FÖR DIG! ja kuken dog o han blev sur. Menade ju inte så illa som det lät. Men va fan jag ORKADE inge mer o hade fint påpekat detta redan...

Men största delen av tiden är jag fan i mig bäst :P

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?