Freddan skrev 2009-11-30 13:27:18 följande:
Det har en rätt seg tråd. Några som somnat mitt i akten. Några som spytt. Svår det här med självrannsakan. Det kanske är lättare att skylla kass sex på andra eller så kanske det bara är tjatigt med en till tråd på samma tema.
Okej nu ska jag vara ärlig. . Mina sämsta knull måste ha varit alla dom gångerna jag inte vågade röra mig när jag knullade. Var grymt osäker när jag var yngre och hade snoppfobi. Vågade inte ta i en kuk,(hur gör man?) vågade absolut inte rida en kille (hjälp då ser han min kropp jag är ful jag är ful) så man kan väl säga att ställningen plankan var den vanligaste för mej då...
Det tragikomiska i allt var att jag fick alltid massvis med ragg på krogen osv och jag har ett rätt kaxigt utseende och har ofta fått höra att jag sänder ut lite lack och smisk-vibbar. Fick alltid med mig dom där tuffingarna hem. ( det va jag med brödraskapet-bossen) men många av dom måste ha blivit jävligt besvikna när jag inte kunde knulla. Vågade inte göra nånting alls förrän jag blev lite äldre och mer självsäker.
Mina killkompisar har sagt samma sak. Fy fan för småtjejer som inte vågar nånting =)